Intalnire neobisnuita

165 5 0
                                    

  Eram nerabdatoare sa-i zic si lui James, cel mai bun prieten al meu , asa ca nu am mai amanat si l-am sunat.
  Parintii imi povestisera o data sau de doua ori povestea lor .
Tata,Hermione si Ron ,erau cei mai buni prieteni si inca sunt de altfel , dar pe parcursul anilor Ron si Hermione se indragostisera,dar tata pana sa ajunga la mama , a iubit-o mai intai pe Cho , iar mama mereu l-a iubit pe Harry ... Pana cand a ajuns in final la inima lui .
James,nu era singur la parinti...mai avea inca 1 sora mai mica,de 5 ani si 2 frati mai mari,de 16 ani.
  James este inalt,cu ochii verzi si parul lui este brunet-roscat .
-Buna ,James ! Spun eu cu zambet pe fata
-Salut si tie ! Imi raspunse el imediat la salut .
-Ma intrebam...daca nu ai vrea sa ma vizitezi...as avea multe sa-ti spun . spun eu intr-un final .
-Daca as putea pocnii din degete ca fratii mei...sigur as veni.
-Poti veni prin șemineu !
-Ai dreptate ! Vin acum...doar sa nu ma vada mama ca am incurcat-o !
   Dupa 10 minute vad o stralucire in semineu si numai decat il vad pe James cum apare mandru ca reusise sa ia praful magic de la Hermione .
-Deci despre ce voiai sa vorbim ? Spuse cu o curizotate uriasa pe față.
-O ,da! ...
-Ce este ?
-Pai...vezi tu ... Am primit o scrisoare de la Hogwarts..tu nu ?
-O, da! Eu ma duc peste 2 zile sa-mi iau tot ce-mi trebuie ,nu vrei sa vi cu mine ?
-Sigur ca vreau ! Spun eu si il imbratisez.
-Oricum as mai vrea sa stau ,Anny ...mama se poate intoarce acasa in orice clipa si nu vreau sa risc . O sa-i zic ca am vorbit la telefon sa ne vedem .
-Bine.Du-te ! Nu vreau sa-ti fac probleme !
Nu apuc sa mai zic altceva ca el deja disparuse cu ajutorul prafului magic ,care scoase mici scantei verzi .
-Ce faci langa semineu? Ma intreba mama ridicand din sprancene?
-Ăăăm..Nimic ! Spun eu ironic .
-Ma rog ! Nu am timp de glumele tale acum . M-a sunat Hermione si o sa te duci cu James sa va cumparati carti pentru scoala .
-Super ! Spun eu incercand sa par surprinsa .
-E ceva putred la mijloc ,domnisoara!
-Ă ... Ce sa fie ? Si oricat as vrea sa mai vorbim , trebuie sa ud florile asa cum m-ai rugat ,scumpa mama, spun eu incercand s-o ,,indulcesc" .
- Ok !Nu te mai retin,spuse mama si urca la etaj .
Nu aveam nici un chef sa ud florile,a fost doar o scuza ca sa nu afle ca James a fost aici .
Un gand scurt imi trecu prin minte...acela fiind sa folosesc magia,dar eram in lumea 'Incuiatilor' si conform regulilor,nu aveam voie sa o fac .
Dupa 10 minute terminasem de udat trandafirii,petuniile,garofitele si restul de flori .
Mama adoră florile de cand tata ia luat un camion plin cu ele de ziua indragostitilor, acum 2 ani .
-Ce faci aici ,scumpo ?spuse tata vesel.
-Buna,tata !spun eu absenta .
-Ce e cu fața asta ?
-Nimic ...ma gandeam la Hogwarts .
-O sa te descurci !
-Bine,bine! Spun eu repede si schimb subiectul,nevrand sa imi tina predici ore si ore intregi .
-Mama ta vrea sa mergem la un film ,ultimul de pe anul acesta ! Ea spune ca peste 2 zile iti vei cumpara materialele si trebuie sa te pregatesti deoarece nu mai este mult pana la ziua cea mare ! Nu voi intelege femeile ! Spune tata in timp ce incepem sa radem amandoi .
- Da ! Si la ce film vati gandit ?
- Ma gandeam la ceva de actiune ! Tu ce zici ?
- As vrea o comedie .
- Deci film de groaza ramane ! Spune mama in timp ce vine spre noi si invepem toti sa radem .
- Tu esti sefa ! Spune tata inca razand .
- Gata cu vorbaria si hai sa mergem pana nu se înserează .
   Am ales sa ma imbrac pentru film intr-o rochita de vara cu floricele rosii si albastre cu o funda mare , turcoaz la talie . Mi-am pus o bentita destul de accesorozata cu multe paiete si floricele ,iar ca incaltaminte am ales niste opincute crem .
-Sunt gata ! Strig eu incat sa ma auda si ceilalti .
-Imediat suntem si noi .
  In timp ce-i asteptam ,mi-am pregatit o poseta cu cateva lucruri  pentru orice eventualitate : un pachet cu servetele ,umede si uscate ; un strugurel cu capsuni ,telefonul si cheile de acasa .
  Cand am inchis geanta i-am vazut coborand si pe ai mei .
-Sa mergem !spune mama in timp ce incuie usa .
  In drum spre cinema am ascultat muzica la rodio si fredonam cam toate melodiile .
-Am ajuns ,ingeras ! Imi spuse tata in timp ce ieseam din masina .
-3 bilete la filmul ,,Insidious 3" ,va rog !spuse tata atunci cand ajunsesem la intrare in cinematograf .
-Poftiti,domnule ! Mai doriti si altceva ?Spuse vanzatorul in timp ce ii inmana tatei biletele.
-O punga de popcorn mare cu sare ,o fanta ,un sprite si o cola ,te rog !
-Si o punga de jeleuri ! Spun eu repede si incet pentru ca doar tata sa ma auda !
- Nu Anny ! Vrei sa iti strici dintii ?
-Oh,tata !
-Gata cu asta si hai sa mergem in sala ,filmul trebuie sa inceapa imediat .
  Sala era plina . Filmul incepuse deja asa ca ne-am grabit spre locurile noastre .
  Filmul chiar era de groaza si nu am suportat sa ma uit la tot asa ca am preferat sa ma plimb prim mall de una singura .Era totul normal pana cand m-am impiedicat de cineva .
- Ar trebuii sa te uiti pe unde mergi ! Spuse baiatul de care ma lovisem .
Era blond cu ochii verzi si trebuie sa recunosc ,destul de dragut .
-Imi cer mii de scuze ! Spun eu in timp ce ma ridic .
Baiatul al carui nume nu-l stiam ,isi schimbase total atitudinea si comportamentul atunci cand ma vazuse .
-Hmm..imi cer si eu scuze ! Dar cine e domnita aceasta draguta din fata mea? Spuse el zambind .
-Hmm.. Cam indraznet domnul din fata mea ! Spun eu si amandoi izbucniram in ras .
-Anny !
-Ben ! Incantat de conostinta !
-La fel si eu !
-Singura ?
-Momentan da ...
- Atunci imi permiti sa te scot la un suc ?
-Credeam ca nu ma mai intrebi !
El imi zambi iar eu incepusem sa rosesc ...simteam ca ma indragostesc . Dar inebuneam ! Cum sa ma indragostesc de un strain ?! Si poate nu o sa-l mai vad vreodata ...
- Presimt ca-ti place sucul de portocale ! Spuse el zambind oarecum malefic .
- Exact ! Cum ai ghicit ?
- Daca ti-as spune nu ar mai fi secret .
-Of , bine !
-Si..de unde esti ?
-De prin zona . spun eu zambind.
-Hmm si cati ani ai ?
-12
-Si ai un iu...
Nu il las sa termine de zis deaorece intuiam ce va zice , asa ca m-am ridicat sa plec .
-Nu ti se pare ca-ti cam incerci norocul ?
-M-ai prins ! Zice el zambindu-mi larg .
- Pai...trebuie sa plec !
Nu puteam sa nu ma uit in ochii lui fara sa ma rosesc asa ca incercam din raputeri sa ii evit .
Era o nebunie curata !
M-am indepartat usor de el cand il aud zicand :
-Stai !O sa te mai vad vreodata ?!striga el dupa mine .
-Nu stiu!Probabil ca nu..in orice caz ma bucur ca te-am cunoscut , Ben ! Spun eu si plec inapoi de unde am plecat .
Imi parea chiar foarte rau ca plec ,dar era ceva nebunesc si nu aveam de ales.
Ajung la cinematograf si il vad pe tata alaturi de mama iesind de la film .
  In drumul spre casa ma gandeam incontinuu la Ben ... Nu mi-l puteam scoate din cap !

Cei Patru MariUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum