Trei fețe noi

149 2 2
                                    

Cum spuneam,la 12 noaptea eu si James eram in camera de zi.
Iesim prin tablou,urcam scarile din marmura si dam sa intram in biblioteca,cand auzim pasi venind spre noi.
-Ne-am ars,James!spun repede si ma ascund dupa un perete.
Pasii se apropiara,dar peste putin timp nu se mai auzi nimic.Dintr-o data o voce spuse :
-Stiu ca sunteti aici!Afara!spuse destul de incet spre mirarea noastra .
Noi iesim din ascunzatori si observam o fata cu par saten si cu ochii caprui,cred ca e de la Ochi de Soim,pe pariu.
-Ăm..
-Eu sunt Jacky,spuse usor si ne trase dupa ea in biblioteca.
-Eu sunt Anny ,iar el e James.
-Deci ,dupa cum pareti de nepasatori ,totusi partial curajosi sa cutreierati scoala la ora asta,presupun ca sunteti de la Cercetasi,spuse aceasta studiindu-ne din priviri.
-Si dupa cat de buna observatoare esti,presupun ca esti de la Ochi de Soim,spuse James oarecum increzator.
-Bine punctat,spuse Jacky la fel de serioasa ca mai devreme.
-Deci,ce cautati la ora asta aici?
-Pai..noi..vezi..tu...noi cautam baia,spuse James balbaindu-se.
-Aveti la fiecare casa cate 10 bai .
-Si nu mai aveam somn si ne-am gandit sa vedem scoala,spun rapid, iar Jacky isi ridica o spanceana.
-Serios?
-Ă,da,logic,ce altceva am fi putut face?
Doamne!Ce minciuni mai pot baga!Nici barza nu m-ar crede.
-Eu cred ca cautati ceva anume,ceva legat de faptul ca si tu ai stat mult la initiere caselor si poate..cautati si informatii despre un anumit profesor..
Pana acum credeam ca doar Cercetasii au talente incredibile,dar nu!M-am inselat!Eu nu as putea avea acest spirit de observatie pe care il au Ochii de Soim!
James imi atrage atentia.
-Ă,nu! De ce ai crede asta?spun repede.
-Stiu ca e asa,spune si se intrepta spre raftul al patrulea din randul al treilea,adica raftul interzis.
Eu si James ramasesem masca.
-Mai stati mult si meditati asupra subiectul sau ma ajutati cu cartea aceasta?
Zis si facut.Jacky luase o carte imensa cu ,,Top secret'' scris mare pe ea.
In secunda doi,ea gasi pagina de care avea nevoie si intoarse cartea spre mine.
Eu si James ne uitam la ea ca la o nebuna sarita de pe fix.
-Nu stiti sa cititi sau vreti sa va si recit acum?spune dur si imi atintesc ochii catre ea.
Dupa putin timp observ ca era scris mare si ..parca taiat ,,Odet" incep sa rad,stiind ca in lumea 'Incuiatilor' este ceva legat de bine,nu de rau.
Imi continui cititul si observ ca i se mai spunea ,,Inselatoarea" sau ,,Vrajitoarea" .
,,Puteri inimaginabile !Doar ea le are!Vorbitul cu animalele,controlarea vremii,citirea gandurilor si controlarea emotiilor,toate astea fara bagheta!,,Inselatoarea'' inainte sa fie pietrificata si-a transpus puterile intr-un incuiat.Totusi,se spune ca vraja nu a avut succes in totalitate, iar puterile au fost..."
M-am oprit din citit.
-Numai aiureli!Nu cred nimic.
-Ar trebui,mi-o taie Jacky.Nu inteleg cat de incuiata ti-e mintea!E logic ca vorbeste si despre tine!
-Dar eu nu pot face ce scrie acest articol!
-O, pe bune?
Nu voiam sa-i zic despre animale..ar parea ciudat,dar cum nu pot citi gandurile sau mai stiu eu ce ,nu vreau sa ii creez iluzii.
-Da,spun la un moment dat.
Imi arunca o privire rece, parca stiind ca mint..banuind parca tot.
Deodata auzim alti pasi venind spre noi!Nu-mi miroase a bine!
James stinse felinarul si facu repede o vraja de invizibilitate.
Marcus!Exact pe cine cautam!
Eu cu James de fapt veniseram pentru a cauta in ,,Cartea scolii" unde erau toti profesorii,toti fratii,toata povestea lor dinainte si dupa Hogwarts.Bine,poate ca si pentru ce a zis Jacky..
Parca stiind ca suntem acolo,am vazut cum a scapat un biletel pe jos,dupa care a plecat in liniste.
Am luat biletelul pe care scria :
,,Stiu ce cautati,natarailor!Dar nu o sa gasiti nimic !M-am ocupat de asta asa ca mai bine nu va mai bagati nasul unde nu va fierbe oala!In plus...deja au venit !''
-Ok!Asta a fost infricosator!spune James care mai ca facea pe el de frica.
-Cine sa vina?
-Oh!Eram sigura..spuse Jacky parca numai pentru ea si ma trase de mana spre iesire.
-Hey?! Unde plecam?
-Acolo unde trebuia sa fim de la bun inceput la ora asta, la somn!
-Si daca nu vrem? Spuse James destul de revoltat.
Deodata ne oprim din mers, iar Jacky mai ca putea ucide pe cineva cu acea privire.James nu mai spune nimic si se resemna sa faca ce i-a zis.
-Bun,sper ca nu mai vreti sa intrati intr-un bucluc..noapte buna!
Fata de la Ochi de Soim era destul de..nu stiu..de treba si rea in acelasi timp.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 19, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cei Patru MariUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum