Erdöbe vagyok üldöznek és rohanok elöre. Egy fall, megálok körbenézek eltünt az erdö ell kezdek félni remegek, egy fura kinézetü ember oda tántorog és ki harapja a torkom.
-ááà- kiáltok fell este.
Ray ki ugrik az ágyból és az ágyamhoz jön.
-jol vagy bro? -kérdezte rekedt hangon.
-jol csak roszat álmodtam -remegtem.Nagyon rosz érzésem van. Ray még kérdezte hogy mi volt az állmomba. Elmeséltem neki hajnali 2-óra volt. Beszélgetem Rayel jo volt. De álmos vagyok, vissza aludtam.
6:00 megint az óra kelt fel reggel.
De most nem vagyok álmos.
Ez egy jo nap lesz érzem.Bobby jön be a szobába.
-Csö -mondta kómásan.
-Csö úgy nézel ki mint egy beszívot mókus.- mondtam neki nevetve.
-Micsodaa? Mókus? Hát jo- nevetet ö is.
-Hallod tök durvát álmotam orditva kelltem fell tök durva volt. -meséltem el neki az este történteket.
- Az király. -mondta.
Láttom rajta hogy nem nagyon érdekli.
Kicsit szomorú leszek.
-Jo reggelt- Èbredt fell Ray.
- csá este nagyon hangosan orditotam?-kérdezten Raytöl.
- Èn megyek csösztök. -köszönt el Bobby és ment suliba.
-Csao. -Rayel megint egyszere köszöntünk el.
- Am jah nagyon hangos voltál. -mondta Ray.
-Nagyon durva volt. -mondtam nekki picit el szomorodva.
Fellöltöztünk ettünk és mentünk suliba.
Be értem a suliba megint minden elromlot, pedig azt hittem jo napom lesz.
Nem, nem jo napom van megint minden egyhangú.
Probálom megfejteni az álmomat. Kérdések merülnek fell benem. Ez valami fèle jel? Ki volt az az ember? Hova lett az erdö?
Vége lett a napnak.
Visza mentünk koliba és a nevelök szòltak hogy gyüllés lesz.
Biztos megint valaki lopot, nem èrtem miért nem lehet már le álni.
Mindenki bent volt a teremben de nevelö sehol.
Megérkezdtek.
-Jónapot mindenkinek! Felhivták a figyelmünket hogy egy közérdekü közleményt fognak leadni a TV-ben és ezt mindenkinek láttnia kell. -mondta ezt az igazgató úr és bekapcsolta a TV-t.A TV-ben az volt hogy új rendeletet adtak ki.
Miszerint minden Amerikai állam polgárnak kötelezö por álarcot viselnie és kézfertötlenítöt magával hordania.
De minek ez a sok hülyeség?
Ki osztoták a cucokat és abba kellet minden hova menünk, persze senkinek nem tetszet ez a hülyeség. Valaki pedig félt és mindenhova abba szaladgált. Szerintem még abba is fürdöt.
Rayel nem horduk.
Felmentünk Carolhoz.-Sziasztok nektek hogy tetszik az új rendelet? -kérdezte Carol mosolyogva mert ö mindig mosolyog.
-Szia, baromság nem értem hogy minek ez egy kis virus miat -mondta Ray.
- Szia, Semmi értelme nincs ennek a nagy felhajtásnak! -mondtam a hangom egy picit fellemelve.
Carol mondta Raynek hogy nézzen vele valami videot. Èn ültem egy másik ágyon, azon gondolkoztam hogy Carol milyen gyönyörü.
De fél óra uttán meg untam mert senki nem szólt hozzám és lementem.Bobby megint a csajánál van még világos van, nézem az eget az ablakból.
Meg unom.
Le ülök gitározni.
Azon gondolkozom hogy miért ilyen unalmas az életem?
Kellene valami izgalom valami am fell pezsdít.
Abban reménykedem hogy holnap jobb lesz.
Lefekszem és el alszok.