•THREE•

6K 185 36
                                    

Somebody's pov
Hlasitě polkla. Bála se ,  co když jí přitom ublíží ? Ale věděla ,  že jestli se chce přestěhovat od matky tak to riziko bude muset podstoupit a o takovémhle platu by se jí někde v bufetu mohlo jenom zdát.

,, Jestli nechceš nemusíš , stačí říct. " řekl až překvapivě klidně Harry se zaťatou čelistí , čímž Chloé vytrhl ze zamyšlení

,, Ale já chci , jenom se bojím. " řekla a svěsila potupně hlavu

Uchopil ji rukou pod bradou a něžně zatlačil ,  aby se mu dívala přesně do očí

,, Neboj se i já jsem začínal vím jakou zažíváš nervozitu .  A neboj se nebudu na tebe tlačit . Jenom na jednu věc tě upozorním , dominantní jsem proto , že mám rád pravidla a když je porušíš tak tě šetřit rozhodně nebudu. Takže buď hodná holka a poslouchej daddyho. "

,, Da-daddyho ? "

,, Jo přeji , abys mě oslovovala daddy. Ano ? "

,, Ano. "

,, Tvá odpověď se mi nelíbí zkus to znovu zlato a pořádně. "

,, Ano daddy. "

Ta slova jí zněla stále v hlavě ,  dříve by jí to připadalo jako zvrhlost ,  ale ten způsob jak to vyznělo z jeho úst ,  jak si s tím slovem dokázal pohrát , skoro jako by se rozplývalo .

,, Kdy chceš začít. "

,, S čím ? "

Hlasitě se zasmál

,, S čím asi ? " zeptal se ironicky zřejmě sám sebe , čímž ji rozrušil a její tváře pokryl jemný ruměnec , nemohla se mu podívat do očí když podléhala studu

,, Jsem panna. " zkusila říct sebejistě ,  ale nakonec to pro ní znělo stupidně i když nevěděla proč

,, Ty jsi ještě nikoho neměla ? "

,, N-ne. "

,, Nestyď se. Pro mě je to ještě lepší ,  aspoň to bude důkazem , že jsi moje . "
,, Tvoje. " zašeptala si na důkaz toho ,  aby uvěřila , že dělá možná největší chybu svého života ,  ale třeba to bude naopak nejlepší věc , která ji mohla potkat

,, Seš si teda vážně jistá ? "

,, Ano daddy. "

,, Dobře podepíšeme teda papíry o tom , že je to tvoje rozhodnutí a ,  že jsme tě v něm nijak neovlivňoval. "

Přesunul k ní štos secvaknutých papíru s propiskou ,  aby se podepsala. Následně se i sám podepsal na řádek pod jejím podpisem.

,, Tak , můžeme jet nakupovat. "

,, Nakupovat ? "

,, Ano , spodní prádlo ,  hračky ,  pomůcky a nějaké oblečení do společnosti. "

,, Ne to-"

,, Vážně ? Teprve jsi podepsala smlouvu a už chceš porušovat pravidla ? Tebe bude asi těžké zkrotit , ale mám rád výzvy. Zatím tě nebudu trestat , ale dávej si pozor na to co děláš. " pronesl klidně a prohrábl si rukou husté vlasy

,, Promiň daddy. "

,, Omluva se příjmá . Můžeme vyrazit ? "

,, Ano. "

******
Když vstoupili do obrovského nákupního střediska byla nervózní , zřejmě se před ním bude muset ukazovat skoro nahá a jako by to nestačilo ty věci za ní zaplatí , což přímo nesnášela.

Držel jí za ruku a na každého kdo se na ní podíval přímo vrhal vražedné pohledy.

První obchod , který si Harry přál navštívit byl Victoria Secret's , do kabinky ji přenesl snad dvacet kusů souprav spodního prádla ve , kterých si připadala jako by byla nahá a připohledu na cedulky s cenou se jí dělalo špatně.

Prohlížel si její tělo s pohledem dravce , který vidí svojí kořist , proskenoval každý centimetr holé kůže a už se těšil až bude tohle všechno jeho. Až si jí bude moct brát kdy bude chtít.

,, Které se ti líbí nejvíce ? "

,, To šedé. " odpověděla jenom proto , že nebylo tak extra průhledné jako ostatní

,, Dobře já to zatím odnesu a zaplatím ,  obleč se a běž do obchodu naproti ,  počkám tam na tebe. "

Za chvilku byla oblečená a byla před obchodem kde stál Harry , ale nestál tam překvapivě sám

Vedle něj stála zrzka , vysoká téměř jako on , s alabastrovou pokožkou a zářivě modrýma očima.

I když by to zřejmě neměla dělat šla blíž k ním.

,, Harry půjdeme ? "

,, Oh ahoj Harry mi neříkal, že má novou couru. " řekla zrzka a Chloé zaťala zuby

Chloé's pov

,, Cos to řekla ?!  " vyštěkl až příliš hlasitě Harry a chytil zrzku drsně za zápěstí

,, Slyšel jsi dobře. "

,, Jak si to můžeš dovolit po tom co jsi udělala ? Šlapko vypadni mi z očí ! " pustil její zápěstí a obejmul mě rukou kolem pasu

,, To není naposled co se vidíme , zničím tě , stejně jako tys zničil mě. " odvětila jedovatě zrzka a otočila se na podpatku

,, Jdeme domů , promiň , ale po tomhle už vážně nemám náladu nakupovat." Vyšel rázně a já s ním jen tak tak udržovala krok.

Nasedly jsme do auta a Harry jako by ztuhl a prázdným pohledem koukal před sebe.

,,Nezeptáš se jako každý , co se stalo ?"

,,Ne , máš právo o tom nemluvit když nechceš."

,,Zeptej se."

,,Nechci-"

,,Říkám , že se máš do hajzlu zeptat !"

Podívala jsem se mu očí které v tomto světle vypadali tmavé jako smaragdy

,,Co se stalo daddy ?"

Zahleděl se opět svým zamyšleným pohledem a začal mluvit

,,Miloval jsem jí a ona mě zradila , nejdřív poprvé o čemž jsem ani nevěděl , pak podruhé a pořád mi to nedocházelo , po třetí mi už to začalo docházet a počtvrté jsem jí objevil v mé posteli s nejlepším kámošem. Pak jsem jí to jako debil odpustil a dokonce jí požádal o ruku. Byl v tom jediný háček, moje sestra. Ony dvě se nesnášely Lucy jí na střední před všemi šikanovala a tak jí udělala to ,že mi vzala telefon a napsala , že jsem v nebezpečí a ,že-e potřebuju pomoc tak si Gemma ve tři ráno půjčila mámino auto a v dešti vyjela ven. Dostala smyk a spadla i s autem do řeky. Našli jí až dva dny potom. A od té doby jsem si slíbil , že se už nikdy nezamiluju."

Nevěděla jsem co na to říct tak jsem prostě bez slova seděla , bylo mi ho tak moc líto.

,,Vím jak je to těžký začít zase milovat."

Podíval se na mě s tázavým pohledem

,,První ročník na střední byl snad nejhorší v mém životě , myslela jsem , že- já vlastně nevím asi , že jsem zamilovaná i když to byla lež. Našla jsem si přítele a jednu noc mě pozval na diskotéku , po diskotéce byl opilý tak jsme si zaplatili pokoj v hotelu. Vrhl se tam na mě svázal mi ruce jeho páskem , svlékl mě do naha a snažil se mě znásilnit , kopla jsem ho do přirození a nahá utíkala na recepci."

Zasmál se a snažil se to zakrýt kašlem

,,Hahaha sice muselo být vtipný mě vidět běhat nahatou po hotelu se svázanýma rukama , ale v tu chvíli jsem skoncovala s důvěrou vůči cizím klukům."

,,Promiň." řekl tišše a naklonil se ke mně , svou ruku mi dal za krk a mou hlavu přiblíž blíž ke mně , což jsem si z toho šoku z počátku ani neuvědomila...



Your Punk DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat