•TWENTYEIGHT•

2.2K 93 0
                                    

Celý měsíc chodila jako tělo bez duše , ve škole jen seděla a koukala do prázdna v práci dělala to samé. Nikdo kromě ní a něj samozřejmě nevěděl co stalo.

Dokuď nepoznala jeho. Thomase. Byl úplný opak jeho. Nesnášel tetování a piercingi , škola ho bavila , prostě byl úplně jiný. Pomáhal Chloé zapomenout sice pomalu , ale pomáhal.

******

Stála za pultem v kavárně a brala objednávky od klientů , ta práce jí vůbec nebavila , ale školu a nájem si platila sama , takže nějakou práci mít musí.

Nehty nervózně ťukala do lesklé desky stolu a čekala až se ta nekonečně vyzírající fronta aspoň o centimetr pohne.

,,Jedno frappé s čokoládou." řekl známý hlas , který tak dlouho neslyšela. Zvedla pohled a uviděla , že se kouká s nezájmem do mobilu a vedle něj stojí jakási hnědovláska.

,,Malé nebo velké ?" zeptala se s jistou nadsázkou v hlase

,,Chloé ?" zachraptěl a zvedl pohled od telefonu.

,,Harolde."

,,Vy dva se znáte ?" zeptala se nepříjemným vysokým hlasem brunetka a založila si ruce na bocích

,,Stacey , necháš nás chvíli o samotě ?"

,,Ne Stacey , to nebude nutné." odporovala Chloé a podala Harrymu jeho kávu

,,Dělá to 4.90 £. "

,,Chloé-"

,,Můžete prosím už zaplatit a odejít ? Slečna Vám dává jasně na jevo , že se s Vámi nechce bavit. " vyštěkla nepříjemně starší paní co stála za Harrym a Chloé jí za to byla vděčná

,,Ona mě , ale miluje." otočil se na starší paní a snažil se jí to vysvětlit

,,Ne , nemiluju. A ani jsem nikdy nemilovala. Někoho jsem si našla." řekla mu a v jeho očích se objevily slzy

Zaplatil a bez dalšího slova odešel. Našla si přítele , byla s ním šťastná a skoro zapomněla i na něj tak proč se tu musel jen tak objevit ? Frustrovaně si prohrábla vlasy a vzala si objednávku od dalšího zákazníka.

Musela uznat , že staré časy jí trochu chyběly , probouzet se vedle Harryho , poslouchat když si zpívá ve sprše . Mohlo to být takhle doteď , kdyby to všechno nezničil.

Odpoledne utíkalo velmi pomalu , takže jí přišlo jako by bylo odpoledne nekonečné. Když se už konečně dostala domů vykoupala se , udělala esej do školy a zavolala Thomasovi.

,,Ahoj Chloé , děje se něco ?"

,,Ne , já jen-. Měla jsem náročný den a chtěla jsem slyšet tvůj hlas." zalhala , nešlo o to , aby slyšela jeho hlas , ale o to , aby zapomněla na Harryho.

,,Mám přijet ?" zeptal se s naléhavostí v hlase

,,Ne-. Vlastně jo , můžeš. Stejně je Rebecca s Niallem pryč."

,,Dobře za patnáct minut jsem u tebe."

O patnáct minut později

,,Ahoj." pozdravil jí a začal se přibližovat své rty k jejím.

Jeho rty byly jemné ,ale když jí políbil uviděla v hlavě okamžitě obrázek Harryho se slzami v očích. Vší silou od sebe odstrčila Thomase a on narazil zády do dveří.

,,Co to bylo ?" zeptal se a ona uviděla v jeho hnědých očích vztek

,,Já- promiň ,nechci tě nakazit škrábe mě v krku." on v odpověď jenom zamručel

,,Co bys chtěl dělat ?"

,,O něčem bych věděl." řekl a zkousl si spodní ret

,,Ne ,dneska ne." vymluvila se ,protože v hlavě viděla stále obrázek Harryho

,,Proč ne ?" začal prsty nadzvedávat její tričko ona ho ,ale zarazila

,,Protože prostě ne." zakroutila hlavou a podívala se mu do očí

,,Dobře." zvedl ruce do gesta obrany a posadil se na gauč

,,Pustím film." oznámila mu a zvedla se ,aby něco vybrala.

Vzala do ruky hvězdy nám nepřály a vložila ho do DVD přehrávače a posadila se zpět k Thomasovi , který svou ruku omotal kolem jejich ramen. Po dvaceti minutách filmi se jí začala zavírat víčka a ona se tomu poddala.

,,Harry ?!" vykřikla do tmy , ale místo jeho odpovědi se rozzářily v sterilně bílé chodbě zářivky.,,Chloé !" zakřičel a ona se otočila. Stál tam , ale byl příliš daleko. Pokoušela se rozeběhnout jenže její nohy jakoby přirostly k zemi. Pak viděla jen jediné jak vykřikl a bolestivě se sesunul k zemi.

,,Chloé ." zatřásl s ní prudce Thomas a ona se probudila. Cítila bolest v hrudi a nemohla popadnout dech.

,,Kdo je to Harry ?" zeptal se a založil si své ruce na hrudi

,,Co ?" vydechla nechápavě a rukou si prohrábla propocené vlasy

,,Křičela jsi Harry." zamračil se a na čele se mu vytvořily vrásky

,,To je jedno." odsekla a lehla si

,,Mně to není jedno. Jsme spolu takže by jsme se měli vzájemně svěřovat."

,,Chceš to vědět ?! Zdálo se mi o expřítely , kterého jsem dneska potkala a nemůžu na něj přestat myslet , proto jsem tě nechtěla políbit."

,,Miluješ ho ?" řekl přes zaťaté zuby

,,Já-já nevím." frustrovaně se zatahala za vlasy a zamračila se

,,Tak až to budeš vědět , tak mi zavolej. Nechci být jako druhá možnost , dávám ti dva týdny na rozmyšlenou."

Otočil se a odešel a ona se ho ani nepokoušela zastavit.

Celých pět měsíců to mezi nimi dokonale klapalo. Na Harryho si vzpomněla jen málokdy , ale když ho uviděla , znovu ta bolest a zklamání
se vrátily. Rozhodla se pro jednu věc , musí si s ním znovu promluvit.

Your Punk DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat