Somebody's pov
,, Zbal si věci . " poručil přísným hlasem Harry
,, Já ne-"
,, Zbal si doprdele věci. " zakřičel Harry už vážné naštvaným hlasem
Chloé ukápla slza , vůbec si neuvědomoval jak jí tím jeho chováním moc ubližuje , ale odporovat se mu neodhodlala
Vytáhla velký kufr , který se skrýval na horní poličce skříně a začala do něj házet bezmyšlenkovitě své věci.
Za pár minut měla hotovo , ale stále nevěděla jak to říct své matce.
Poslední vdechnutí vůně levandule , vůně na , kterou si za poslední dobu tak zvykla a naplňovala každou částici jejího pokoje a jí samotné.
Podala brunetovi svůj kufr a on ho s překvapivým soucitem v očích odnesl do kufru auta.
Nasedla si do auta a začala si přehrávat útržky vzpomínek v hlavě. Bude jí to sice tady chybět , ale život je život jak říkává její nejlepší kamarádka Jenny.
Celou cestu si nevšímala ona jeho a on jí. Ticho mezi nimy bylo jako pevná betonová zeď , uvědomovali si , ale , že to tak je lepší.
Chloé se tím nezabývala , ale Harry ano. To ticho ho trhalo na kusy , každá následující vteřina ho nenachala v klidu myslet. Bál se. Bál se o ní , i když to vůbec jeho chování nenaznačovalo. Snažil se být na povrchu chladný , ale ve skutečnosti nedokázal ani logicky uvažovat. Nemiloval jí , to ne , ale stejně mu na ní nepatrně záleželo.
,, Harry ? " vytrhla ho z myšlení zvučným hlasem dívka sedící vedle něj
,, Ano ? "
Chloé' s pov
,, Ne nic. " odpověděla jsem a koukala se dál z okna
Chtěla jsem se ho zeptat jestli se taky bojí co bude dál ,ale neodvážila jsem se. Co když by byla odpověď ano ?
Zastavil před vysokou nově vyhlížející moderní budovou.
,,Pojď." zavelel a já ho následovala
Vstoupili jsme do budovy .
,,Dobrý den pane Stylesi a paní -?" pozdravila černovláska s mnoha plastikami na recepci když uviděla mě tak se ,ale zarazila
,,Petersnová." vypadlo ze mě okamžitě jako na povel
,,A paní Petersnová." opravila se s kyselím tónem , přeměřila si mě s znechuceným pohledem a pak opět svůj zrak přesunula na Harryho , její pohled se však dočista změnil. Svlékala ho pohledem vůbec se to však nesnažila zamaskovat.
Harry ležérně pozvedl koutky do lehkého úsměvu , což se mu snažila oplatit tím , že si zkousla plastickou chirurgií upravený spodní ret.
Odkašla jsem si.
,,Zatím nashle Sheillo." rozloučil se s recepční a mrknul na ní okem a ona mu mrknutí samozřejmě oplatila
Nepochopitelná žárlivost hrozila , že každou sekundu vybuchne jak nekontrolovatelná sopka.
Nastoupili jsme do výtahu , chtěla jsem mít poznámku k jeho flirtování než jsem ,ale stačila něco říct přilepil se mi na rty.
Zkousl mi spodní ret a následovně ho začal tvrdě sát , rukama jsem ho chytla za vlasy a jemně ho zatahala , vzdychnul. Zuby mi zkousl jemně ušní lalůček.
,,Baby , podívej se do kamery a pozdrav naší kamarádku." zašeptal mi do ucha a kývl hlavou na kameru ,která nás snímala , kamera ,kterou se na nás koukala Sheilla. Zkousla jsem si spodní ret hrozilo totiž ,že každou chvíli vyprsknu smíchy. Svůdně jsem začala sát Harryho kůži na krku ,dělala jsem to dokuď jsme nedojeli a výtah nezastavil.
Vytáhl si klíče z kapsy a otevřel dveře s číslem 159 , prudce odhodil kufr a přitáhl si mě opět k sobě.
,,Vážně ?" zamumlala jsem mu do rtů
,,Neříkej , že se ti to tohle nelíbí." zašeptal a rukou mi zmáčkl zadek
Když jsem místo odpovědi vydala pouze vzdych ucítila jsem jak se usmál do polibku. Přitiskl si mě blíž k tělu , do břicha mě začila tlačila boule co se mu rýsovala v kalhotech.
Sundala jsem mu tričko a přejela mu nehty po zádech.
,, Vážně to chceš ? "
,, Vážně to chci ? " zeptala jsem se sama sebe v duchu , abych se ujistila , že nedělám největší chybu svého života
,, Ano daddy. " zašeptala jsem