•TWELVE•

4K 131 1
                                    

Stromy se zdály za oknem auta rozmazané , skoro všechno se zdálo rozmazané.

Kromě něj.

Jejich největší přáním stále je vidět tomu druhému do hlavy , co si myslí. Ona je zmatená a on ještě víc.

Harry porušil svůj zvyk a zapálil si cigaretu v autě. Kouř co ho naplňoval a zároveň zabíjel vydechl do vzduchu. Dlouho nebyl takhle naštvaný, chtěl jí potrestat jako nikdy nikoho to si , ale rozmyslel a vymyslel lepší způsob. Začne jí ignorovat dokuď se nepřiplazí sama...

... Pokuď ho ona nedonutí se plazit.

Rukou prudce udeřil do volantu a Chloé z toho nadskočila

,, Zasraná kolona ! " zakřičel s cigaretou u pusy

Chloé pozorovala jak se mu kůže na rukou napíná a dech zrychluje.

Nevěděla sama co dělá , ale něco jí přinutilo zvednout ruku a přejet mu s ní po napnutých svalech.

Prudce otočil hlavu , jeho pohled byl velice naštvaný a viděla v tom ještě něco víc. Divokost.

Nepatrně se k němu naklonila.

,,Už se těším domů a ty bys měl taky."zašeptala mu svůdně do ucha a zkousla si spodní ret

Uvedla ho do rozpaků, na všechno na co přemýšlel předtím zapomněl a začal uvažovat zase jak si vezme její tělo.

Vzpamatuj se Harry , začal si opakovat dokola , ale stejně to nepomáhalo.

To on má být dominantní , ale tu moc nad ním začínala mít ona i když o tom neměla vůbec tušení.

Kolona se zase rozjela a ona si oddechnula , to ticho jí přímo zabíjelo. On jí tím tichem zabíjel, ani nepustil rádio jako vždy , celou cestu pozorovala jeho výraz , který nevykazoval žádnou pozitivní emoci.

Za pár minut byli zpátky u domu , obloha už nebyla jasně modře zabarvena , ale dominovaly jí odstíny šedé.

Došli do recepce kde pořád stála Sheilla. Když zvedla oči od notebooku tak jí zčervenaly tváře a Chloé probodla pohledem.

,,Znovu dobrý den pane Stylesi. " řekla znechuceně

,, Dobrý den Sheillo. " odpověděl bezstarostně a věnoval jí zářivý úsměv

,, Nashle Sheillo. " vložila se do toho Chloé a odtáhla Harryho za ruku do výtahu

,, Někdo nám tady žárlí. " zašeptal jí Harry do ucha a začal přejíždět svými rty po jejím krku

,, Jenom se nerada dělím. "

,, Já taky ne. " vyslovil až možná příliš rázně

Chloé' s pov

Výtah zastavil. Vyšli jsme z něj a hned když za námi zaklapli dveře od bytu jeho rty se objevily na mém krku.

Začal mi rozepínat knoflíčky na košili , když v tom mu zazvonil v kapse telefon.

,, Do hajzlu práce. " zanadával a vytáhl zvonící telefon s naštvaným výrazem v tváři

Odešel s telefonem do jiné místnosti a nezapomněl při tom třísknout s dveřmi.

Povzdechla jsem si, vzala jsem kufr z chodby a přenesla se ho do ložnice , abych se mohla převléknout do pohodlného oblečení.

Když jsem byla hotová , rozhodla jsem si zkontrolovat telefon. Číslo na displeji mě , ale dost vyděsilo. Dvacet nepřijatých volání a všechny od mámi. Zavolala jsem jí tedy na zpět a hned to zvedla.

,,Děláš si ze mě srandu ?! Kde seš ? " spustila okamžitě a já jsem začala cítit jak se mi dělá knedlík v krku o velikosti jablka.

,,Jsem u Harryho."

,,Co tam děláš !? Jeď okamžitě domů !"

,,Ne. "

,, Cos to řekla !? "

,, Ne , nejedu domů. "

,,Víš co , tak si u něj zůstaň a už v životě se mi neukazuj na očích , líp žádná dcera než taková jako ty. " ukončila a zavěsila aniž by mě nechala něco říct

Slzy mi začaly stékat po tvářích. Nemám otce a teď už ani matku.

,,Pššššt. " snažil se mě uklidnit Harry a vzal mě do náručí

,,Nikoho už nemám." zašeptala jsem pro sebe , ale on to uslyšel

,,Máš. "

,,Koho ?"

,,Mě." řekl a políbil mě jemně na rty jako nikdy jindy

Houpal se mnou ze strany na stranu a na záda mi kreslil prstem kroužky.

A v tu chvíli jsem si to uvědomila začínám něco cítit k Harrymu.

Your Punk DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat