Ah şu erkekler😠😕😜😂
Bugünkü konumuz erkekler
Konuya nereden başlayacağımı bilmiyorum ama en iyisi şöyle bi giriş yapayım.
Erkekleri anlamak çok zor (kendi adıma)
Çünkü ne zaman ne yapacakları,duyguları belli olmuyor.
Örnek vereyim atıyorum senden hoşlandığını düşünüyorsun bütün hoşlanma belirtileri uyuyor arkadaşların falan tamam bu seni seviyor diyor peki sonuç ne?Senden hoşlanmıyor.Bazen diyorum ki biz kızlar mı çok büyütüyoruz fakat o da değil.Bu erkeğin fıtratında var herhalde.
Başka bir erkek modülü ise önüne gelen her kızla çıkan,teklifleri geri çevirmeyen erkektir.
Bu bir kızın ondan hoşlandığını öğrenmesiyle o kızda birazcık güzelse "sevgili yaptım"deme amacıyla veya boşta kalmamak için çıkan erkek grubudur.
Ha ayıptır söylemesi birde yavşak erkekler var🙊Önüne gelen kıza asılan usanmadan ona buna laf atan erkek grubudur.
Sakın ha bunlara inanmayın kızlar.
Benim arkadışımın başına gelen bir olay var kız bi erkekle çıkıyordu sonra ayrıldılar falan çocuk ikidebir arkaşıma mesaj atıyordu peşini asla bırakmam seni seviyorum seni bekleyeceğim gibisinden.Sonra ortaya ne çıktı sizce?Bu çocuğun yakın arkadaşları arkadaşıma asıldı ve bi çocuk arkadaşıma o çocukla konuşma ss ini attı ve orada da sen bu kızı seviyor musun,önemsiyor musun gibisindem şeyler yazıyordu.Çocuğun ne demesini beklersiniz?Amaan onu ne önemseyeceğim be,sen çık falan filan.Evet biz bunu öğrendiğimizde şok olduk
Kızlar size söyleyeceğim şu erkeklere güvenmeyin hele de bu yaşlarda (genel olarak,istisnalar nadirende olsa var)
Haaa unutmadan bir konuya daha değinmek istiyorum bazı kızlar çok güzel olmasına rağmen sevgilisi yok veya bazı kızlar çokta güzel olmadan bir sürü kişiyle çıkıyor bu nasıl olur peki?
Diyorsanız bu kişilikle alakalı bir şey.Benim etrafımda çok güzel olup hiç kimseyle çıkmayan bir sürü kişi var çünkü onlar bu tarz erkeklere taviz vermiyorlar(ki iyi ki vermiyorlar)
Bide tam tersi olan kızlar var.Dikkat çeken hareketler yapan,erkeklerin huyuna giden,erkeklerin ilgi odağı olmak isteyen ve bunu sonunda başaran kızlar var.
hangisi iyi derseniz şüphesiz 1. Durum.Çünkü erkekler için kendini değiştiren insanları anlayamıyorum.
Son olarakta internetten alıntıladığım yazıyı buraya yazaraktan bölümü bitiriyorum,uzun zamandır girmemiştim baya uzun bir bölüm oldu:)1. Temel gibi davranma ve hak ettiğine razı gelecek konumu kazan.
Temel işsiz kalır ve yeni bir iş bulmak için birkaç gün dolaşır; fakat hiçbir yerde geçimini sağlayacak güzel bir iş bulamaz. Nihayet bir inşaat sektöründe açık bir yer olduğunu söylerler ve Temel de vakit kaybetmeden oraya başvurur.
İşle ilgili her türlü detay konuşulur ve Temel, bu işi kabul etmeye karar verir; ancak işin en mühim noktası olan maaş kısmını henüz sormadığını fark eder.
Temel, bana ne kadar ücret vereceksiniz, diye sorunca patron, hak ettiğin ne ise o kadar alırsın, cevabını verir. Fakat Temel, bu cevap üzerine bu işin kendisine uygun olmadığını ifade eder. Neden, diye soran patrona da şöyle cevap verir:
"Ben asla o kadar ucuza çalışmam!"
Şimdi meseleye, bir erkeği nasıl etkilersin, sorusu bağlamında yaklaşıp Temel'in tavrını analiz edersek şunları söyleyebiliriz:
Bir kadın, Temel'in yaptığını yaparak başarıya ulaşacağını düşünüyorsa hayatı boyunca "erkeksiz" kalmaya mecbur olur; çünkü erkeği hak etmediğini yüreğinin derinlerinde kendisi bilir.
Öyle ise, bir erkeği nasıl etkilersin, sorusunu soran bir kadının ilk işi, kendisini "erkeğin kraliçesi" haline getirecek değerleri kazanmak olmalıdır.
Bu maddeyi şairin bu sözüyle noktalamak isterim: "Sen ilkyazı önce kendinde oluştur."
Bir Erkeği Nasıl Etkilersin? 2. Olağanüstü Yol: Açık Uçlu Sorular
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE TAVSİYELERİ
SonstigesKitabın isminden de belli olduğu gibi lise tavsiyeleri var.Bunu açmak gerekirse; Dersler Arkadaşlar Giyim Bakım Erkekler Lise ortamları veee daha birçok şey:)