Miután táncoltam bementem az öltözőbe és átöltöztem utcai ruhába. Éppen ki akartam lépni az ajtón mikor valaki megfogta a vállam. Valyon ki az? Neem nem Aiden. Jackson...a főnököm mit akarhat valyon?
-Katy. Várj.
-Igen?-nagyon meglepődtem. De most komolyan mi lehet ilyen fontos?
-A műsor után sokan beiratkoztak. Úgyhogy a mai napra kapsz egy "kevés" plussz pénzt.
-Oh.. Ez meglepett.. Köszi-mosolyogtam rá.
-Na jó. Nem tartalak fel. Szia.-nyújtotta oda a pénzt.
-Rendben. Köszi szia.-vettem el a pénzt.
Mikor kiléptem az ajtón megnézzem mennyit adott. Egy húszezrest.
Elkezdtem a kocsim felé sétálni. És ki várt ott? Igen mostmár Aiden. Amikor megláttam épp beletúrt sötétbarna hajába. Megőrít olyan cuki. Ilyenkor miért nem tudok megnyomni egy gombot. Vissza megyek reggel 7-órára és kiveszek egy nap szabit. Most nem rá gondolnék.
-Szia Aiden-szólítottam meg.
-Szia.
-Hát te kire vársz, hmm?
-Szerinted.-kezdett elmosolyodni.
-Rám...
-Gyalog vagy?
-Nem. Autóval.-nyújtottam ki a nyelvem szemtelenül.
-Értem. És a neved még mindig titok?-majd leült egy padra és engem nézett.
-Hát nem is tudom.-játszottam kicsit az eszem. Ő vette a lapot.
-Te tudod.-felállt a padról, hirtelen ölébe vett és leült velem a padra. Erre már nem tudtam mit csinálni. Elkezdtem nevetni.
-Egyszer úgy is elmondod.-huncutan mosolygott. Lerakott az öléböl és egy puszit nyomott az arcomra. Majd elsétált.
-Szia!-kiabáltam utána. Ő csak integetett.
Annyira aranyos volt ahogy az ölébe vett. És azok a szemek. Rajta kattog az agyam.
Beszálltam az autóba. Kb. 5 perc alatt otthon voltam. Beléptem az ajtón. Levettem cipőmet, majd levetettem magam a kanapéra. Bekapcsoltam a TV-t. Juuj megy a Tom & Jerry. Ez egy örökzöld rajzfilm. Hirtelen megcsörrent a telóm. Oh..Jenna az. A legjobb barátnőm.
-Szia Jenna.
-Szia. Most hol vagy?
-Amerikában? Tudod ott lakok.~apukámmamunkámmal kijöttünk Amerikába~-nevettem bele a telefonba.
-Képzeld én is! Azt tudom hol laksz-nevetett bele a telóba ő is.-Na de most komolyan.
-Itthon vagyok mert?
-Ráérsz ma? Akkor átmennék hozzád. Rég találkoztunk.
-Há ja. Régen. Igen ráérek. Most át is jöhetsz.
-Oké. Sietek oda. Szia Katy.
-Oké. Szia Jenna.-majd leraktam.
Röviden Jennával általános suli óta barátok vagyunk. Barna haja van mint Aidennek. De nekim zöld a szeme. Kb. A válláig ér a haja. Na jó annál hosszab kicsit. Gondolkozásomból az zökkentett ki hogy egy váratlan sms érkezett.
Ha tetszett commentelj vagy vote-olj. Köszi, hogy olvastok ;)