8.A randi

77 8 0
                                    

Csak annyi lenne, hogy valamelyik részekben lesznek 16, 18+-os rész.Ebbe is lesz valamennyire. Saját felelőségre olvasd.Bár szerintem nem olyan durva.Beszálltam az autómba és haza mentem. Berohantam a szobámba ~csigalépcső vezetett oda~és gyors ruha után néztem a szekrényemben. Hmmm...mit vegyek fel? Megvan! Egy fehér elegáns laza inget farmerral. Ilyen combig érő farmer. Az inget begyűrtem a nadrágba. Egy kicsit kihúztam onnan. Így elegáns de laza. Rápillantottam az órámra és pontban 18 óra. Van időm.

Nagyon nem vagyok sminkelős de egy laza sminket fevlittem. Ami abból áll, hogy : szempillaspirál és egy halvány rózsaszín csillogó szájfény. Tökéletes. Még egyszer kifésültem a hajam. Lebaktattam a lépcsőn. Bementem a nappalimba ami egybe van a konyhával. Vagyis nincs ajtó se fal. Lehuppantam a kanapéra és kapcsolgattam a TV-t. 19:50-kor cipőt húztam. Bezártam és gyalog elindultam a Stones-ba. 5perc se volt és ott voltam. A bejárat előtt várt Aiden. Farmerba és egy pólóba volt. Nagyon nem öltözött túl.

-Szia hercegem.-ha én vagyok a hercevnő...

-Szia szivem. Gyönyörű vagy. De smink nélkül is.

-Köszi.

-Akkor mehetünk?

-Igen.

Kinyitotta előttem az ajtót. Leültünk egy asztalhoz nem messze a bejárattól. Hamarosan jött egy pincér.

-Jó estét. Mit parancsolnak?

-Kukoricás pizza lesz.-kórusba mondtuk Aidennel majd felnevettünk.

-Rendben mindjárt hozom.-majd elment a fickó.

-Vacsi után feljössz hozzám Katy?

-Ő... ja persze.-mosolyogtam bíztatóan. A pincér már ki is hozta a pizzát.

-Jó étvágyat.-mondtam Aidennek.

-Neked is.

-Amúgy mi van a szüleiddel. Ismerjük meg egymást jobban.

-Nincsenek szüleim.

-Oh. Én sajnálom.

-Nem baj Katy. És a te szüleid.

-Anya elhagyott. Apa elutazott munka miatt... kb. Nekem sincs.

-Oh. Értem.

Miután befejeztük Aiden fizetett. Kimentünk és elindultunk hozzá. Egy keveset sétáltunk és ott is voltunk.

-Emeletes házban laksz?

-Ja de nagy lakás. A 2-on lakok.

-Akkor keveset kell lépcsőzni.-hamar felértünk. Kinyitotta az ajtót, előre engedett és a hálószoba felé vettük az irányt. Lefektett az ágyra. Elkezdtünk csókolózni. Hirtelen megfordultam így Aiden volt alul. Kigombolta az ingemet és levette. Csak a melltartó volt rajtam. Csók közbe nyakát átkaroltam. Aiden kezét derekamra helyezte. Én is Kigomboltam ingét és levettem nadrágjával együtt. Majd ő is levette a nadrágom. Hirtelen Aiden átfordított így megint én voltam alul. Kicsatolta a melltartóm és levette rólam. Túlzottan nem zavart. Levettem gatyáját és ő a bugyimat. Beletúrt a hajamba.

-Ugye tudod, hogy még csak nem is járunk.-mondtam neki. Arra abahagytuk.
-Tudom. Miért barátilag nem lehet?-nyújtotta a nyelvét.

-Szeretlek te dilis.-felelte. Elmosolyogva.

-Szeretlek te dinka.-nevetett fel majd folytattuk.

Direkt átfordultam nehogy már én legyek alul.

Aiden csak azért is vissza fordított. És terrorizálni kezdte a nyakam. Azaz kiszívta. Nyögtem egyet. Nem azért mert fájt csak úgy. Hirtelen abbahagytuk és felültünk.

-Katherine Blackwood.

-Jajaj miért vagy ilyen hivatalos.-felnevettem.

-Lennél a barátnőm?-folytatta a mondatot. Úristen! Ez komoly. Úgy szeretem őt. Ez egyértelmű.

-Erre nem tudok nemet mondani.-pusziltam meg arcát.

Felvettük az ingünket kigombolva hagytuk. Felvettem a bugyim ő a gatyáját.

-Alszunk együtt hercegnőm?

-Igen hercegem. Én alszok belül!

-Oké.

Lefeküdtünk, betakaróztunk. Hirtelen magához húzott és átölelt ami nagyon jól esett.

Ha tetszett commentelj és vote-olj. Köszi, hogy olvasol. ;)

Hol A"Replay"Gomb?Where stories live. Discover now