6.Találkozás

88 7 1
                                    

Leraktam a tefont és elgondolkoztam rajta, hogy milyen kibaszott drága lesz ezek után a telefon számla. Kopognak az ajtón. Tuti Jenna az. Igen ő.

-Szia Katy!-ölelt át.

-Jenna! Gyere be.

-Köszi.-azzal ledobta magát a kanapéra. Elég dilisek tudunk lenni. Szinte már az én házam az övé is.

-Kérsz kávét vagy valamit?-érdeklődtem.

-Az jól esne, köszi.- mosolygott rám de közbe TV-zett.

-Tessék kész.-nyújtottam oda neki és lehuppantam mellé én is egy kávéval.

-Köszike.

-Jenna.

-Igen?

-Találkoztam egy fiúval és...~elmeséltem neki mindent~...azt mondta menjünk a parkba. Bemutatlak neki oké?

-Jó!!!!!! Komolyan azt írta szeret?! De édi. Hánykor van a tali?-izgatottan érdeklődöt. Sőt inkább túl pörgött.

-Háromkor.-szürcsöltem bele kávémba.

-Akkor kéne öltözni!15:48 van. Autóval megyünk mi?

-Jaj! Tényleg. Igen kocsival. Akkor menjünk is!

Mikor vettem a cipőm felhúztam a kezemre egy vékony ujjatlan kesztyűt. Szürke szìnűt.

Kimentünk a kapun, gyors bezártam, majd gyors a kocsiba.

-Te ilyen gyorsan öltözöl Katy?

-Hát ha muszály.

5perc alatt ott voltunk. Kiugrottunk a kocsiból.

-Ott van!-ordított fel Jenna. Persze Aiden rögtön meghallotta. Elkezdett felénk sétálni.

-Te hülye ne ordibálj.-nevettem el magam.

Ide ért a szerelme...
Miket beszélek.

-Sziasztok csajok.-mosolygott Aiden és puszit nyomott a homlokomra. Igaza van Jennának olyan édi.

-Szia Aiden. Aiden ő Jenna.-mutattam Aidennek.-Jenna ő Aiden.-most fordítva.

-Szia szép fiú.-mosolygott Jenna.

-Jenna te ne flörtölj az én...-hupsz ezt hangosan mondtam. De közbe mosolyogtam.

-Kivel ne Katy-kérdezte Aiden.

-Cs..Csak vicceltem.-próbáltam menteni magam. Erre mindketten felnevettek egyszerre.

Hol A"Replay"Gomb?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora