Vagy fél órát beszélgettünk ott. Utána Jenna haza ment. Közel lakott a parkhoz. Bevallom nagyon tetszik Aiden és most kettesbe maradtam vele.
-Gyere üljünk le arra a padra.-mutatott egy padra Aiden.
-Rendben.-mosolyogtam rá, majd elindultunk a padhoz. Hirtelen Aiden megfogta a kezem. Meglepődtem de valamiért hagytam. Miközben sétáltunk végig néztemba szemébe. Rájöttem, hogy majdnem akkora vagyok mint ő. Én 178 cm vagyok ő kb. 180.
Odaértünk a padhoz és leültünk. Még mindig kezemet szorította és közelebb jött. Valamiért ösztönösen ráhelyeztem a fejemet, vállara. Megpuszilta a fejemet és ráhajtotta fejét az enyémre. A kezemet nem engedte el.Azt hiszem szerelmes vagyok. Mi lett volna, ha akkor nem megyek be dolgozni? Nem is találkoztam volna vele? Nem tudom. De azt vissza vonom, hogy bárcsak megnyomhattam volna egy "reply gombot".Bár ezt az érzést újra és újra átélném.
-Katherine?
-Igen?-belenéztem gyönyörű szemeibe.
-Eljössz velem vacsorázni?
-Vagyis randira?-mosolyogtam bíztatóan.
-Úgy is mondhatjuk.
-Nem is tudom. Hát persze.
Lassan kezdtünk közeledni egymáshoz a fejünkel. Már majdnem megcsókolt. ~most jön a de mint mindig~De elhúztam a fejem.
-Bocs de ez most nem megy. Honnan tudod, hogy nincs fiúm?
-Gondolom. Miért? Van?!
-Dehogy!-vágtam rá.
-Akkor meg mi a baj?
-Sok fiú kihasznált már. Honnan tudjam, hogy te nem egy vagy a sok közül?-hajtottam le a fejem.
-Nem tudom. Bízz bennem hercegnőm. Nem szándékom azt tenni.
Elkezdtem közelízeni fejemmel. Ő is kapcsolt és megcsókoltul egymást. Hirtelen rezgést éreztem a zsebembe.
-Várj csörgök. Apa az.
-Pont ilyenkor.-mosolygott.
-Ezt felveszem csönd.
-Szia apa.
-Szia kincsem.
-Miért hívsz apa?
-Munka miatt elkell mennem Amerikából. Nagyon haragszol?
-Dehogy apa! Nagy vagyok már. Csak nyugodtan.
-Rendben kicsim szia puszi!
-Szia apa puszi jó utat.-azzal lerakta apa.
-Hol is tartottunk?-huncutan néztem rá.
-Hát nem is tudom...-direkt játszuk magunkat, ami nekem bejön.
-Én igen.-majd folytattuk a csókolózást.
A kezemmel átkaroltam nyaká, Aiden a kezével leakarta húzni haspólómat. De akkor megálltam.
-Hülye vagy a parkban vagyunk.-törtem ki a nevetésből.
-Ja tényleg.- majd Aiden is elnevette magát.-7-kor vacsi? Megfelel?
-Tökéletes. És hol?
-A Stones jó?
-Persze. Egyik kedvenc helyem.
-Akkor én megyek.- puszit nyomott a számra.
-Oké. Szia.-öleltem magamhoz.
-Szia hercegnőm.-majd elsétáltunk. Egyre távolodtunk, én mindig vissza néztem rá. Ő csak egyszer. Amikor utoljára visszanéztem neki mentem egy fának. Elkezdtem magamon röhögni.
Ezaz Aiden egyszerűen az őrületbe visz.Nagyon cuki egy srác. Szeretem őt.
Ha tetszett commentelj vagy vote-olj. Köszi, hogy olvasol. ;)