Reggel 06:00-kor arra ébredtem, hogy csörömpöl a telóm~azaz ébreszt~
-Máris indulsz?-kérdezte még félkómásan Aiden.
-Neeem. Csak készülődök. Gyalog vagyok meg kicsit hamarabb kezdek és végzek is.
-Ja. Értem.
-Próbálok halk lenni. Te csak aludj-nyomtam egy puszit a fejére.
-Csak nyugodtan.
Gyors fel vettem nadrágom, az ingem és a zoknim.
-Aiden bocs, hogy zavarlak de a hol a fürdő?
-Ahogy kimész a szobábol jobra egyenesen.
-Köszi.
Bementem a furdőbe. Kerestem egy fésűt, gyors rendbe raktam a hajam. Csak 06:30 van időm. Leültem Aiden mellé. Megpusziltam párszor, majd simiztem egy kicsit a csupasz hátát.
-Ez jól esik.-jelentette ki elégedetten.
-Akkor örülök.
-07:00 ütött az óra. Indulnom kell szerelmem-utolsó búcsú puszit nyomtam arcára.
-Szia kincsem.-válaszolt.
-Szia.
Kiléptem becsuktam az ajtót és lesiettem a lépcsőn. Belehelyeztem a fülest a fülembe. Elindítottam kedvenc zenémet és siettem a tánc klubba. Hamar oda is értem. Berohantam gyors.
-Sziasztok!-ordítottam, hogy mindenki hallja. Visssza is köszöntek. Berobogtam az öltözőmbe mert 5 perc múlva tánc.
Elkezdődött a zene. Ki léppett be a klubba? Aiden. Ez a fiú mindegyik táncom végignézi. Úgy is járunk úgyhogy. Tánc után megittam szokásos kávém.
-A szokásosat Fred.
-Nekem is egy olyat.-ült le mellém Aiden.
-Parancsoljatok.-nyújtotta oda a kávét.
-Aiden. A tegnapi dolgot nem siettük el.-nevettem el magam.
-Az, hogy járunk?
-Nem a másik.
-Ja. Miért nem mondod ki? Lefeküdtünk...nem ragozom.-mosolyodott el.
-Akkor szerinted nem siettük el?-fürkésztem tekintetét.
-Szerintem nem.Miért?Szerinted?
-Csak érdekelt. Szerintem se.
Abba hagytuk a kávét, de Aiden erősködött, hogy ő fizet. Aiden vissza ült székébe. És engem nézett. Ahw... De cuki.