~14~Mivan??

32 5 0
                                    

*Szombat még mindig*

-KATY! Ho..hogy tehetted ezt? A legjobb barátomtól nem vártam volna ezt.-nézett Lukera-Mi a faszért kellett? Ha? Én meg virágot is veszek neked! Szerettelek tudod?!-Aiden szemébe is könnyek versenyeztek lefele.

Luke csak hallgatott.

-Éhn. Neem akahrtam eezt...-sírtam el magam.

-Nem érdekel a kifogás! Te meg vedd már észre magaf haver? Szerinted ez nem bunkóság. Veled meg Katy....szakítok.-majd ránk csapta az ajtót.   Felkaptam(felvettem) a ruhám és elfutottam.

Szinte bőgtem. Futottam hazáig. Luke soha többé nem érdekel. Bunkó fasz...otthon megálltam az ajtóba és hívtam Jennát (samsung galaxy s5).

-Jeenna... Hool vahgy mohst.-sírom el magam.

-Otthon. Mi történt csajszi! Megyek oda hozzád!5 perc.

-Oké. Deeh siess.-majd leraktam és vártam Jennát. Könnyeim erősen potyogtak.

Valaki csenget. Tuti Jenna az. Kinyitottam az ajtót.

-Szi...-elakatt Jenna szava.-úristen mennyit sírtál. Vörösek a szemeid.-lépett be a házba és csukta be az ajtót. Majd ültetett le a kanapéra.

-Há..hát..-próbáltam nem sírni.-Luke rávett, hogy találkozzak vele. Felvitt a lakására. É..é...és megerőszakolt.-mondtam ki gyorsan.

-Jaj az a bunkó. De ettöl ennyit sírsz?? Ohh szegény.-ölelt át.

-Van még. Aiden csöngetett be. És ott álltunk pucéran. Aiden barátja Luke. És...és...szakított.-kezdtem el sírni.

-Ohh édes... Megfogjuk oldani.. Hidd el! Segítek.

-Uh..uhgye ihtt alhszol.-szipogtam.

-Persze.

-Várj!Megpróbálom felhívni Aident.

-Szia Katharine.

-Szia...csak 1 percet kérek! Létszi!

-Na jó. De siess. 'Gyere szivi'.- hallottam a háttérben egy női hangot.

-Lukkal nem akartam lefeküdni. Rávett,hogy találkozzunk és felhívott magához. És...megerőszakolt...tudom, hogy nehezen hiszed el de igaz! Én nem akartam. És gratulálok, hogy máris ágyba vittél valakit! Én szeretlek!

-Értem.. Én elhiszem neked.. De akkor is szar! Én is szeretlek de...nem megy! És a nővérem szólt a férjének...nem lennék képes arra. Szia.

-Nee Aiden kérlek... Lerakott.-fordultam Jenna felé.

-Megoldjuk...

-Menjünk aludni késő van.

-Rendben!-helyeselt legjobb barátom. Felmentünk és lefeküdtünk.

*vasárnap reggel*

Arra kelek, hogy hányingerem van.

-Jenna...nagyon rosszul érzem magam gyere velem WC-re.

-Ha? Mi? Ja oké.

Lementünk a lépcsőn és rohantunk a budiba. Hánytam.

-Úristen Katy? Jól vagy.

-Ne..-a végét már nem tudtam befejezni.

-És..ha terhes vagy?  

-Hát...lehet!-rémültem meg.-Öltözzünk! Vegyünk tesztet!

-Jó!

Felöltöztünk, megvésültem szőke hajam és hagytam vállamra omlani. Jenna összefogta barna haját.

-Kocsival megyünk! Én vezetek.-mondta barátnőm.

-Jó!

Felkaptuk a cipőt és rohantunk ki. Bezártam az ajtót és beszálltam Jenna autójába.(fehér Merci)

-Ugye nem vagyok terhes?

-Hát nem tudom.

Ültem és néztem ki az ablakon.

Nemsoká megérkeztünk a plázába. Kiszálltunk a kocsiból és siettünk be.

Ahogy láttuk a sok boltot kerestük a nekünk valót. Amikot a padon megláttam Aident. Jennából kitört az idegesség.

-Lehet, hogy gyereked lesz te paraszt! Erre itt hagyod? Na szép.

-Mi..micsoda?-lepődött meg Aiden.

-Igen, lehet. Jössz tesztet venni? Ennyit megtehetnél.-néztem az exemet.

-Huh ez váratlam de oké. Bementünk a gyógyszertárba. A legjobb tesztből vettünk 3-at.

-Jó! Katy mi megyünk csan WC, Aiden te kint vársz. Oké?

-Igen!-mondtuk egyszerre.

Bementünk a budiba és megcsináltam a tesztet. Azt is kijelzi hány hetes vagyok stb..

Jennával a tesztet bámultuk.

-Huh..mindegyiken egy csík. Jók vagyunk.-kezdtem megnyugodni. Majd mindegyik teszten megjelent még egy csík. Leblokkoltam. Csak egy jelezte ki mennyi ideje vagyok terhes szerencsére, mert ha Aiden azt látta volna.

-Csak egy napja? Akkor Luke az apa... De ezt Aiden nem tudjhatja...higyje azt, hogy az övé. Elvetetem...18 évesen mit kezdjek vele?-magyaráztam Jennának.

-Te tudod, én hallgatok...de azt a tesztet dobjuk ki mert, akkor rájön, hogy nem ő az apa.

-Igazad van.

Fogtuk a két tesztet és oda mentünk Aidenhez. Látszott rajta, hogy kész ideg. Leültem mellé.

-Pozitív. Itt vannak a tesztek.- adtam oda neki.

Hey everybody! Na mit szóltok jó lett? 😊😊🙌🙈🙉ott lent jelezzétek commentel. Építő kritika jöhet.

Hol A"Replay"Gomb?Where stories live. Discover now