LEA

57 10 6
                                    




Bölüm adları bölüm kimin ağzından anlatılıyorsa ona göre koyuyorum.Okuyan herkesin bilgisine...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Merhaba ben Lea. Kanat sistemine göre ayrılan bir toplumda yaşıyorum.Bizim gibilere Bakır diyorlar .Toplumumuzda en düşük kanatlılar biziz.Bizim hiç bir değerimiz yok.Bizden sonrakiler sırasıyla Ateşler,Şafaklar,Gümüşler...Ve son olarak da Geceler. Toplumumuzda en saygı gösterilenler.Neden mi çünkü onların kanatları gece tonlarında.Bizi her kanat grubu ezer.Bizim grubumuzdan kimse onların topraklarına giremez, işlerine karışamaz veya arkadaşlık edemez.Neden mi çünkü bizim kanatlarımız bakır tonlarında...

Yaşadığım her günü hayatımdan nefret edip ölmek istemekle geçiriyorum ya da neden ben bir gece değilim diye.Böyle dediğime bakmayın tabi ki bunları düşünüyorum ama çoğunlukla Gecelerin bizlere verdiği acımasız işlerle geçiriyorum hayatımı.Kendime acımıyorum bu işleri yaparken aileme acıyorum.Ben ailemdeki en genç bireyim.Annem şu an vebayla cebelleşirken babam her gün Bakır topraklarından Gece topraklarına kadar taş taşıyor.Ben de her gün Gece topraklarında hizmetçilik yapıyorum.Her gün aşağılanıyorum. İtilip kakılıyorum. Hakaretlere maruz kalıyorum.Şiddet görüyorum.Bunlara sadece ailem için katlanıyorum.Ailem ceza yemesin diye kanatları koparılmasın diye.

Her gün ağlıyorum kaderimden dolayı.Acaba benim ve ailemin ezilmediği,annemin hasta olmadığı ve iş yapmaya zorlanmadığımız bir dünya var mıdır.Eskiden bir parça umudum vardı.Belki seviye atlarız ve Ateşlerden biri oluruz diye.Ama artık o da yok.Bir parça umudum bile yok.Artık yaşam kavramım nefes almak anlamına geliyor.Bazen kendimi öldürmek istiyorum ama ailemin benim için ne kadar üzüleceği aklıma geliyor ve bu düşünceyi kafamdan hemen atıyorum.Ve nefes almaktan ibaret olan hayatıma devam ediyorum.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Çok kısa oldu biliyorum ama merak etmeyin yeni bölüm hemen gelicek.Ve lütfen yorum yapın.

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin