Lisa

26 3 0
                                    

Gümüşlerdeki telaş her yeri sarmıştı. Herkes gibi bende korkuyordum. Ailem tüm toplumdaki en güvenli eve sahipti. Bu yüzden ailem açısından hiç bir korkum yoktu.Ailemden hiç kimse evden çıkmıyordu.Yoksa başına gelecekleri biliyorduk.Ve bir şey daha var."O" yu gören her kimse bir kaç saniye içinde can veriyordu. En çok korkulan şey bu diyebiliyorduk.Artık sokaklarda bir tane bile insan görünmüyordu. Evde kalan gıda deposu azalmaya başlıyordu ne de olsa 20 kişiye yakındık ailecek.Bu bizi çok korkutuyordu.Ya açlıktan ölecektik ya da "O" yüzünden. Babam her yerden nasıl yemek bulabileceğimizi harıl harıl araştırıyordu.Şu ana kadar hiç bir sonuç elde edememişti ama pes de etmedi.Hala bir çözüm yolu arıyordu. Akşam olunca küçük bir yemek yedikten sonra odamıza çekildik. Garip olan bir şey yoktu.Hatta her şey normal denebilirdi.Yatağıma yatıp hemen uyudum.Sabah saat sekiz sularında kalktım.Kısa bir duş yaptıktan sonra giyinip kahvaltı yapmak için aşağı kata indim.Hiç kimse yoktu.Ama pek umursadığım da söylenemezdi.Kendime bir kaç dilim ekmek,küçük bir salata,peynir ve bir bardak kahveden oluşan bir kahvaltı hazırladım.Büyük salonumuzda bulunan yemek masasına oturdum.On dakika kadar süren bir zamandan sonra kahvaltımı bitirmiştim.Tabağımı ve kupamı temizleyip kuruladıktan sonra yerlerine kaldırdım.Kimsenin olmayışı canımı sıktı.Bende annemin yatak odasına gitmek amacıyla kalktım. Annemin odasının bulunduğu evimizin 3. Katına çıktım.Kapıyı çaldım ses gelmeyince annemin uyuduğunu sandım.Sessizce içeri girdim.Annem uyuyor gibi görünüyordu.Biraz dürtükledikten sonra annemin uyanmadığı farkettim.Aslında annemin uykusu çok hafiftir. Küçücük bir çıtırtı bile gelse bile uyanır denilebilecek bir insandı.Ama bir türlü uyanmıyordu.Sonra annemin üzerinde olan battaniyeyi çektim.Sonra ağlamaya ve haykırmaya başladım. Çığlık atıyordum."Anne" diye haykırıyordum.Çünkü annemin beyaz saten pijaması sanki kırmızı bir pijama gibi gösterecek kadar kana bulanmıştı.Evdeki herkes başıma üşüştü.En son babam geldi ve bana sarılıp benimle birlikte ağlayıp haykırmaya başladı.Saatlerce sarılarak ağladık.Ama yarın gelecek haberden sonra ne olucaktı?
..................................................................
Umarım beğenmişsinizdir.Bölümler aksilik olmazsa üç günde bir gelecek. Beğendiyseniz oy verip yorum atmayı unutmayın 💗💗💗💗💗💗💗

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin