160 KİŞİ OLDUK ÇOK TEŞEKKÜRLER.İYİ OKUMALAR^-^
*****************************************************************************************************
ANNEM ÖLDÜKTEN GÜNLER SONRA
Annem öldüğünden beri kendime gelememiştim.Evin içinde hayalet gibi dolaşıyordum.Yokluğum ve varlığım birdi.Hasta gibi bembayaz bir suratım vardı.Her gece yattığımda annemin kanlar içindeki hali aklıma geliyordu.ÇIğlık atıp haykırarak uyanıyordum.
Yapamıyordum.Annemsiz yapamıyordum.Hayatımın bir anlamı olmuyordu.Kendimi bir hiç gibi hissediyordum.Bu halim babamı da üzüyor ve endişelendiriyordu.Ama artık annem içinde yaşamam gerekiyordu.Görevim büyümüştü.Annemin intikamı alıcaktım.Ölme pahasına olsa bile...
Günler akıp gidiyordu.Hayatım normaldi.Hiç bir değişiklik yoktu.Diyemem.Artık bana iyi geceler öpücüğü veren uyuyamadığımda saçımı okşayan karar veremediğimde bana doğru yolu gösteren bir annem yoktu artık.Bu da içimdeki boşluğu gittikçe büyütüyordu.
Ertesi gün evimizdeki telefon çaldı.Arayan Lea adında bir kızdı.
-Merhaba ben Lea.
-Merhaba ben de Lisa.
-Ben size anneniz konusunda yardım etmek istiyorum.
-Gerçekten mi? dedim şaşkınlığımı gizleyemeyerek.
-Evet,gerçekten.Sizin yerinizde benim olduğumu düşündüm.Kendimi çok kötü hissettim.Ben annemsiz yapamazdım.O yüzden sizin durumunuzu anladım.Ölme pahasına yanıızdayım.Ta ki intikamınızı alana dek.
-çok,ç...ok teşekkkürlerrr dedim konuşamıyordum neredeyse.Şu ana kadar benim annem için hatta benim için bu kadar riske giren bir kişi daha tanımaıştım.
-Rica ederim benim için bir onur.
Bir kaç dakika daha konuştuktan sonra telefonu kapattık.Çok mutlu olmuştum.Benim için bu kadar fedakarlığa giren birisi ve ölme pahasına hem de... Tanımadığım bir kişi bir de.Düşünemiyordum zeka yetilerimi kaybettim galiba dedim içimden.Ve gülmeye başladım.Neredeyse annemi unuttum diyecektim.Ama ben ve Lea annemin kanını yerde bırakmayacaktık
..........................................................................................................................................................................
OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER SİZİ ÇOK SEVİYORUM ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
Mystery / ThrillerBiz sadece kanatlarına göre yargılanan bir hiçtik... Bakırlar,ateşler,şafaklar,gümüşler ve geceler vardı. Bakırların normal bir gününde "O" geldi... ANNEMİ ELİMDEN ALMASINA İZİN VEREMEZDİM VE VERMEYECEĞİM *