Günlerden pazar.Bugün kü hedefim full kaytarmak.Tv8 magazin8'i açıp yanıma da bir kase mısır alıp tv karşısındaki koltuğa gömüldüm.Bugün de zaman ilerlemek bilmiyo.Bu yüzden alışverişe çıkmaya karar verdim Arma,Lc,Defacto'yu birer birer gezdim birşeyler aldıktan sonra eve geldim.Eh zaman şimdi biraz daha hızlı geçti.Sonra arkadaşlarımı aradım sıra Selma'daydı o bana ben ona dertlerimizi,derslerden,dizilerden falan konuştuk.Bizim Selma'nın da kardeşi Mehmet apandis ameliyatı olmuş bende üzüldüm kardeşim gibi çok seviyorum bu yüzden Selmadan telefonu Mehmet'e vermesini istedim.
Mehmet
-Merhaba Nehir ablaaaaa
-Merhaba memoli ameliyat olmussun cok gecmis olsun kendjni nasil hissediyosun?
-Bana canga alırsan daha iyi olurum.
-Oo memoli tamam sen iste yeter ki.söyle bakalım ablan sana iyi davranıyo mu?
-Aramızda kalsın Nehir abla yediğım önümde yemeğim arka da ne istersem alınıyo tabii ara sıra ablam bana bağırıyo de de bana bağırmasın.
-Oh oh.Dmek ablan sana bağıriyo ben ona sorarım sen simdi ver telefonu ablana.
-Tamam veriyorum.bb
Selma
-Yine ne diye mızmızlandı
-Memoliye niye bağırıyon bakelim .Bağırma çocuğa bir daha.Memoliye laf yok
-Vayy hemen de beni şikayet etmiş sjsjsjs
-Yok canım ne şikayeti içıni döktü çocuk
-ya tabii
Selma ile bir süre daha konustukyan sonra telefonları kapattık. Sonra wattsapa girdim girmez olaydım ponçikler grubundan 204 mesaj geldi telefon kafaýı yicek ya insaf ya sonra gruba birseyler yazdım sonra instagrama girdim hemen Mustafa Ceceli'nin sayfasına girdim ve tek tek bugün kü yükledikleri fotolara baktım ayy çok tatlı yaa maşallah fotoları beğendikten sonra tv nin karşısına geçtim hemen survivor'u açtım uahh -gönüllüler taraftarıyım- gönüllüler 9 ünlüler 9 inşallah gönüllüler kazanır.Son oyunde Ibrahim-Gizem,Mehmet-Ezgi oynuyolarr.çok heyecanlı off Mehmet düştü-ne kadar ünleri tutmuyosam da başlarına kötü birsey gelmesini de istemem- neyse toparlandı.pam pam pam veeeee gönüllüler kazandı şuan sevinç dansımı edebilirim ama babam,annem,abim var o yüzden sevinç dansımı odama gideceğim zaman edicemmm....tabii erinmezsem.