YURT

30 3 3
                                    

Ellerim ayaklarım titriyordu.Böyle olaylara hiç gelemezdim .Küçücük bir olay olsa ellerim titremeye başlardı ve dışardaki gözlerin de dikkatini çekerdi.Insanların değışık gözlerle bakmasını hiç anlamıyorum.Ne bakıyosun sanki ilerlesene yoluna ne kadar diyesim gelse de  kendimi zor tutuyordum.Çok düşünmek bana  karşılığında baş ağrısını getiriyordu.Bu yüzden olabildiğince bir konu üzerin de çok fazla yoğunlaşmak istemiyordum istediğim takdir de başıma patlıyordu.
Okula vardığım da kimseciklerin olmadığını fark ettim.Saatime baktığım da zilin çalmasın 20dakika vardı.yuh bana. ben de bu yüzden arka bahçede ki banka oturup kulaklığımı kulağima takıp kendimi  müzığın kollarına bıraktım.

~°~°~°~°~°~°~°~
Kolumda bir şey gezinmesini anlamamla refleks olarak diğer elimle kolumun üstündekine vurdum.
-Lan öküz elimi kırdın böyle vurma mı olur?
Buse'nin sesini duymam gözümü açmam bir oldu.
-Sürprizzzzzz  demeleriyle konfetiyi patlatmaları bir oldu
Ben korkudan mal gibi bir gülüyor bir ağlıyordum.Bir türlü kendime gelemiyordum ta kii Ezgi'nin yanağım a şaplanak diye bir tokat indirmesine kadar.Ezgi'nin vurmasıyla kendime gelmiştim yoksa gelememiş miydim?
Ee dee bugün benim doğum günüm müydu?
Hayır
   Yeni yıla mı girmiştik?
Yok be daha neler.Yeni yıla gireli daha 4 ay oluyor.
     Birisinin doğum günü müydü?
O zaman neden benim önüm de dursunlar
     Sevgililer günü müydü?
Benim sevgilim yok kiii
     Yıl dönümüm mü?
Oha sevgilim olmadan ne ara evleneyim
     Yoksa acı gerçek ben öldüm mü? Yoksa bu dangalak kafalılar benim ölümümü mü kutluyor?
Eğer ölümümü kutluyorlarsa mezardan çıkıp yakanıza yapışırım.
-Bu hâlâ niye böyle duruyor?
-Bilmem ki
-Öldü kesiin?
-Fatiha mı okusak?
-Mal mısınız ya saçmalamayın.Ben ona bir daha tokat atayım da akıllansın.
Ve tekrardan yanagımda oluşan  karıncalanmayı hissettim hem de dibine kadar.
Bu tokadı sindirmem için derin nefes alıp sakinleşmem gerekiyordu.
Nefes al....ver
All....ver
Alll....ver
Vermeye çalışsam da aniden ayağa kalkıp napıyosun be mankafa dememle birlikte
-Hastamız tepki verdi
-kurtardık.Eline sağlık Ezgii
- Ne demek çocuklar her zaman
-Neyse uzatmayacağım ama şunu bilmenizi isterim ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner.
-Ooo
-Intikam acı olacak diyosun?
-Siz düşünün orasını da artiķ.Neyse bu konfeti,pasta falan ne iş?
-Unuttum deme?
-Neyi ya benden gizli ne iş çeviriyorsunuz
-Biz buna söylemedik mi?
-Söylemediyseniz de şimdi söyleyin
-Bugün Eylül'ün doğum gününü kutlayacağiız.
-Iyi de doğum günü bugun değil ki?yoksa ben de günlerı mı karıştırdım?
-Off senin susacağın yok diyip beni kolumdan tuttular ve beni yolda sürüklemeye başladılar
-Anlatın da orda pot kırmayayım.
-Bak şimdı canım arkadaşım bunların yurt müdireleri öyle istedikleri zaman izin vermiyor . Bu yüzden bizde ancak bugüne izin alabildik.
-Peff tamam ya
Herkes yurdun önünde durdu.Eylül'ün ďışaıya çıkmasını bekliyoruz ama hâlen çıkmadı 5 dakika oldu hâlâ yok
10dakika sonra....nerde bu ?
20 dakika sonra...neden hâlâ çıkmadi?
24dakika sonra ....Bence birimiz ordaki görevliye sorsunda gelsin
der ve Cansu sormaya gider.
2 dakika sonra....Cansu da gelemedi bir türlü .
Oğuzcan
-Kızlar bu böyle olmayacak 5 dakika daha beklerim o zaman geldiler geldiler gelmedikleri takdir de bem içeriye girer ve onların kolundan tuttuğum gibi ďışarıya çıkarırım.
-Saçmalama oğlum burası kız yurdu.Erkekler giremez.
-5 dakika sonra giriliyor muymuş? Yoksa girilemiyor muymuş? Görürsünüz.
1.dakika
3.dakika
5.dakika olmasına saniseler kaldı
-Tam 5 dakika oldu ben giriyorum.
-Saçmalama dur şurda Oğuz
Herkes hayır demesine rağmrn Oğuz hiç birimizi dinlemedi ve girdi.
Dakikalar geçti bu sefer de Oğuz'dan ses yok.
-Ne oluyor ya giren bir türlü çıkamıyor?
 -Arkadaşlar bu böyle olmaz napalım?
Ferit,Beste,Emre
-Arkadaşlar,son kez biz bakmaya gidiyoruz.Telefonlarınız açık olsun.
-Ya amaa
Arkalarını bize dönup giderlerken yakınlarda bir yerlerde polis sirenleri duyuldu.
-Polisler buraya mı geliyor?
-Yok canımm daha neler
-Bu işte bir tuhaflık var
-Ohaaa
-Polisler hakikaten buraya geliyor.
Polisler arabalardan indiler ve polisler yurdun etrafını sarıp bizleri yurttan uzaklaştırdılar.
-Neler oluyor.Bizi neden uzaklaştırıyorsunuz
Polis memuru
-Ihbar aldık zanlının teki içerdeki herkesi rehin almış.
-Neeeeeeeee
-Şaka mı yapıyorsunuz?Orda bizim arkadaşlarımız varr.
-Ama biz arkadaşımızın doğüm gününü kutlamaya gelmiştik veee ve ve
-sonradan başka arkadaşlarımız da yurdun içine girdi.
Polis memuru
-Zehra hanım arkadaşların ifadelerini  alın
-Gelin çocuklar
Ve biz bildiklerimizi anlatırken yurttan maskeli bir adam bir elinde silah bir elinde de Feride herkesin önüne çıktı.
Feride'nin sevgilisi olan Ahmet
-Ferideeeeee.lan köpek bırak o kızı diyerek zanlının olduğü tarafa doğru koşmaya başladı lakin polisler tuttu.Polislerin bir an dikkatsizliğine gelse Ahmet zanlının üstüne doğru uçacaktı
Zanlı
-Beni dinleyin.Aranızdan birisine mesaj göndereceğim o mesajı dikkatlice okuyun ve talimatlarımı yerine getirin.Aksi takdir de ağlayan siz olursunuz.Içerde yeterince sümüklü insan var.
Diyerek içeriye girdi her ne kadar Feride çırpınsa da nafile.Ahmet bir hışımla bir oraya bir buraya gidiyordu
Polis memuru
-Telefonunuza gelecek her mesaj da haber de hemen bize bildirin.
10 dakika olmuştu ama hiç kimseye bir mesaj dahi gelmedi.
Birden ellerimin arasında olan telefon titredi.Önceden atan gizli numara
-Bitkin görünüyorsun.biraz dinlenmelisin.
Adeta buz kesilmiştim .yanıma  gelen Ezgi
-mesaj mı geldi?
Bende bir tepki değişikliliği göremeyince Ezgi hemen elimdeki telefonu aldı ve okudu ve okumasıyla birlikte telefonla birlikte  polislerin olduğu tarafa doğru koşmaya başladı....



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fantastik DörtlüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin