Saat 10.30 da fizik kursu var.Hiç gitmek istemiyorum zaten hava da bugün kasvetli bu yüzdden hiç ama hiç gitmek istemiyorum bugün evde kalıp full kitap okumak istiyorum zaten şu an okuduğum kitabı hemen bitirip Irmakla dün makrodan aldığımız kitabı okumak için can atıyorumm.Saate baktım saat 09.01 iyi bare daha 1 saat 29 dakikam var deyip kitabımı acıp birkaç sayfa okudum.
Kursa gitmek istemiyorum ya zaman hızlı hızlı geçiyo.O yüzden odama bir çırpıda gidip dolabımın kapağını açtım ve dolabımın önünde oturdum ve ne giysem diye düsünmeye başladım.Tek tek uygun kıyafetlerimi de denerken etrafı dağıtmamaya,kıyafetlerimi etarafa saçmamaya özen gösteriyodum ama olmuyo yine etraf dağıldı neyse Şimdi bir kıyafet bulayım,takı takayım,saçlarımı düzeltiyim,çantamı hazırlayım sonra toplarım odamı.Hemen Lc'den alďığım mavi boğazlı-boğazı sıkı olmayanlardan- ,boyu kısa olan uzun kollumu giydim ve sonra yeni aldığım dar paçamı giydim ve hemen aynanın karşısına geçtim ve baktım kendime sonra bileklik,küpe-olmazsa olmaz-sağ kulağımda üç delik ,sol kulağım da ise iki delik o yüzden iki gün önce aldığım altılı küpemi kulağıma taktım yani besıni taktım,biraz dudağıma parlatıcı sürdüm,gözlerime azcık birşey de rimel sürdüm.Çantamı hazırlamayı bitirdiğimdde saate baktım 09.59du o yüzden hemen telefonumu şarjdan çıkardım ve kaç gündür internetsizdim ve internetim yüklenmişti ve hemen wattpade girdim hapşırığın yeni bölümleri ile birlikte biŕkaç yeni bölüm okuduktan sonra okula gitme vakti montumu giydim,çizmemi giydim sonra annemiseslendiğini duydum.
-Nehir yağmur yağıyo şemsiyeni al
-Tamam annee
-Yolda giderken kaldırımdan git,ydayken kulaklığını takma ve telefonla oynama
-Tamamm annnee
-Hadi iyi dersler
-Sagol annecim
Diyip dısarı çıktım yağmur yağiyodu ve hemen şemsiyemi açtım ve okulun yolunu tuttum.Okulun yakınlarında Ezgi'yi gördüm ve el salladım
-Günaydın.Yine köpek kovalamadı yine dimi
-Sana da günaydın Nehir
-kovalamamıs gibi duruyo
-Hadi Nehir sınıfa çıkalım dedi ve 3.kattaki sınıfımıza geldik sınıftakilere günaydın dedikten sonra herhangi bir sıraya oturduk ve birkaç dakika sonra maalesef ki sınıfa fizik hocası girdi...
Merhana arkadaşlar umarım hikâyemi beğeniyorsunuzdur.Beğendiğinizi ifade etmek için yıldızı parlatırsanız yeterli.
Herkese haýırlı sabahlar