...

6.7K 306 177
                                    

Ülkemiz nazar değmesin havai fişek moduna geçmiş.Hani bir ara "Adana merkez patlıyor herkes" diye gülüp oynuyorduk ya.İşte o şimdi gerçek oldu.Herkes patlıyor.Ozancanlar,Destinalar,Muharremler...Bir ülkenin başkentinde tam 3 kere canlı bomba patladı arkadaşlar.Daha başkentinin güvenliğini sağlayamayanlar ülkesinin güvenliğini nasıl sağlayabilir sizce?Başta yöneticiler olmak üzere herkes kınıyor herkes lanetliyor.Sonra da üstüne "Alışın!" emri veriliyor.Alışalım biz.Anamız babamız kardeşimiz,Türkiye'nin geleceği niteliğinde gençlerimiz s*ktirib*ktan bir Işidlinin,bir pkklının vücuduna sokuşturduğu bir bomba yüzünden kaybolup gitsin biz alışalım.Felaket tellallığı yapacağım evet,ama size bir şey söyleyeyim.Her an bir bombayla,bir kurşunla o her gün bastığınız toprağın altına girebilirsiniz.Uzak gibi görünüyor,ama nefesten de yakın.Bir zamanlar Suriye de böyleydi.Çıkan patlamaları dikkate alan yoktu.Şimdi ise her 3 Suriyeli çocuktan biri savaş görerek büyüyor.
Peki ya siz?İspanya'da para için şınav çekmeye hazır mısınız?Bu ülkeden kaçmaya çalışırken denizlerin dibine gömülmeye hazır mısınız?Çocuklarınızın cesedini sahil kıyılarında bulmaya hazır mısınız?Macaristan sınırında yalvarmaya hazır mısınız?
Eğer değilsek artık şu ülkeye sahip çıkalım.Gözlerimizi açalım.Kurban edildiğimiz sisteme hapsolmayalım.Elimizden geleni yapmalıyız,başta şu tembelliğimizi üstümüzden atarak.Bu ülkeye bir devrim gerek.Ve devrim için de,aydın gençler gerek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wattpad KlişeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin