Kadın olmak bir suç!

14.7K 811 76
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni konu ile karşınızdayım.Biliyorum bu kitabın ismi Wattpad Klişeleri ama ben bu konuya duyarsız kalamam.Uzun süredir konuşmak istediğim bir şeydir kadın cinayetleri.Muhtemelen çoğunuz biliyorsunuzdur,geçenlerde Özgecan Aslan adlı kardeşimizi insan diyemediğim bir yaratık yüzünden kaybettik.Bu bence son damlaydı.Artık bir tavır almamız lazım değil mi? Bir erkek uçkuruna sahip olamadığı için daha kaç kadın ölecek.Münevver Karabulut,Özgecan Aslan...Kaç tane?Sadece kadınlara da değil hayvanlara,hatta erkek çocuklarına bile tecavüz ediyorlar.Ya da etmeye çalışıyorlar.Biz böyle bir ülkede yaşıyoruz arkadaşlar.Kenya'da keçiye tecavüz 10 yıldan başlarken bizde kadına tecavüze 1 yıl anca veriliyor.Lütfen duyarsız kalmayın.Hiç olmazsa sosyal medyadan destek olalım.

Ayrıca bir uyarı yapmak istiyorum.Fark ettiğiniz gibi devlet tarafından korunamıyoruz.Özgecan kardeşimizin cinayeti ortaya çıktığında "Ne kadar tedbir alırsak alalım böyle durumlarla karşılaşacağız." diyen bir bakana sahibiz.Kendimizi koruyalım.Çantanızda bıçak bulundurun falan demiyorum ama rexona gibi bir spreyiniz falan varsa çantanızda taşıyın,size bir şey yapmaya kalkarlarsa hiç olmadı yüzlerine sıkarsınız.Ya da biber suyu,limon suyu gibi şeyleri karıştırıp bir sprey kutusuna koyar onu taşırsınız fark etmez.Issız sokaklardan gitmemeye çalışın.Yalnız kalmayın.

Okuduğunuz için sağolun  görüşmek  üzere hoşçakalın :*

Wattpad KlişeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin