Hayal kırıklığına uğrattıysam kusra bakmayın yeni bölüm değil.Bir yerlere yazmazsam birileriyle konuşmazsam çıldıracağım.Ülkemin her yerinde fakirlerin çocukları ölüyor,vatan sağolsun diyorlar.Vatan sağolsun da vatan için ölmüyor ki benim şehidim.Bazılarının hırsı makam sevdası yüzünden kurban gidiyorlar.Neden hiçbir bakanın evladı askerde değil?Neden zengin çocukları yataklarında rahat uyuyabiliyorlar?Hem de benim şehidimin çıplak ayaklı ablası ağlaya ağlaya kendinden geçerken...Buraya oturup bir şeyler yazmaktan başka bir şey gelmiyor ya elimden,utanıyorum.Keşke yapabilsem bir şeyler kurtarabilsem.Gece gözüme uyku girmiyor başkaları can çekişirken yastığıma kafamı koyup uyuyamıyorum.Diyorum ya başka evlere de ateş düşerse...Ya başka çocuklar babasız analar evlatsız eşler kocasız kalırsa?Nasıl ödenecek bu vebal,katiller el üstünde tutuldukça.Dağlıcada askerimiz öldürülürken Hürriyet'e baskın düzenlemekle uğraşıyorlar.Utanmadan sıkılmadan bir de 400 milletvekili olsa böyle olmazdı diyorlar.Türk halkı olarak süslü söz bulmakta üstümüze yok ama ihaneti çabuk unutuyoruz be.Birkaç güne yine ünlülerin hayatı yer alacak gazetelerde.Kiminin malı mülkü kiminin düğünü konuşulacak.Özgecan Aslan gibi şehitlerim de unutulup gidecek.Kimse sesini çıkarmayacak,ne halk ne medya.Unutulacaklar.Bir hafta sonra telefonun üstünde parmağınızla ekranı kaydırırken şehit haberleri göreceksiniz bir saniye bile ayırmadan geçeceksiniz.Çünkü gündemde Demet Akalının tektaşı Merve Boluğurun evliliği olacak.Çorabı yamalı askerim değil.Ne diyeyim ne yazayım arkadaşlar?Bilemiyorum boş boş ekrana bakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Klişeleri
AcakKlişe kokan bu wattpad ortamında bir kitabın klişe olup olmadığını anlamak istiyorsanız,cevap tam da burada.Sizce de,artık fazla sıkıcı değiller mi?