DOĞU TÜRKİSTAN!

11.8K 537 92
                                    

Bu vahşeti anlatmaya nasıl ve nereden başlayayım bilmiyorum.Doğu Türkistanda kadın çocuk yaşlı erkek dinlemeden zalimce bir katliam yapılıyor.Etkilenip de korkacak ya da kusacak olanlar multimedyaya bakmayabilirler.Ama bakabilenler lütfen baksın.Multideki o zavallı kadın bu katliamın kurbanlarından.O belki de sizin bacınız anneniz kızınız.Her şeyden önce o bir İNSAN!Çin haddini fazlasıyla aşıyor.Önce Yulin Köpek Yeme Festivali şimdi de Doğu Türkistan kıyımı.Ne hayvanın ne de insanın bir hikmeti var o şeref yoksunları için.Türk kardeşlerimizin bu iğrenç işkencelere kurban gitmesine nasıl göz yumarız?Basınımızda bu iğrenç vahşetler yer almıyor.YAHU BİZ TÜRKİYE'YİZ TÜRK DEVLETİ VATANDAŞIYIZ!Başka bir devletten de olsa bir Türk'e atılan mermi bize atılmış mermidir.Hükümetin gereksiz kişileri çıkıp anlamsız konuşmalar yapacağına Doğu Türkistan'ı kollamaya çalışmalı.Biz ne ara bu kadar düştük ya,öz kardeşimize el uzatmayacak kadar?Bu konu Birleşmiş Milletlere kadar taşınmalı.Onlar Türk olmaktan önce İNSAN.Eğer bu haksızlığa,ahlaksızlığa ve afedersiniz ama pezevenkliğe bir son vermezsek yarın öbür gün bir devlet de bunu başka bir halka yapar.Sadece Türk sorunu değil bu evrensel bişey.Aynı şekilde kobanedeki kürtler de Filistindeki müslümanlar da..Bu meselelere sadece ırk olarak değil vicdanen yaklaşalım.Lütfen her yerde paylaşın bu insafsızlığı.Belki adalet ışığını Çin'in üzerine indirmeyi başarırız.

Wattpad KlişeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin