Snel worden mijn emoties onderbroken door een deur die open word gemaakt...
Snel veeg ik ruw mijn tranen weg als ik zie dat in de deuropening mijn moeder staat. 'Yaar we zouden toch verder gaan met de cadeautjes??!!' zei mijn moeder boos/verbaast. Maar dat veranderd als ze mijn tranen die over mijn wangen biggelen ziet.' ach lieverd, wat is er gebeurd?' zegt ze mee levend. Ik kan mijn tranen niet in bedwang houden en barst uit. Mijn moeder komt aangerend en knuffeld mij half dood,maar het was wel FF lekker, een dikke knuffel van je dierbaarste. Na de knuffel had ik alles verteld over wat er was gebeurd met demi en ik. 'Oog lieverd..' zei mijn moeder. 'Misschien is dat alleen vandaag en zal ze morgen weer met je optrekken, Bff's hebben altijd wel UPS en downs.'zei mijn moeder en begon aan haar bff verhaal.
Flashback van moederIk zat in groep acht en was bff's met Sofia. Tot Sofia en ik niet meer naast elkaar mochten zitten omdat we teveel kletsten. Sofia moest naast roos zitten (die we alle bij een bitch vonden). Sofia en roos raakte bevriend met elkaar en speelde voor ik het wist met elkaar buiten. Ik mocht nooit meedoen van roos terwijl sofia meelevend naar mij keek. Want zij wou wel dat ik meedeed. Ik en sofia hielden van kingen maar roos niet (omdat ze er slecht in was) dus sleurde ze sofia mee naar de zandbakken om vervolgens daar met ze 2e te spelen....
Einde flashback'Wow mam heftig...'
'Ja lieverdje, ik hoop niet dat dat bij jou en demi gebeurd....'Zo mensen weer een klein hoofdstuk... Maar moet FF iets zeggen... Speciaal voor Ibtissem:
Bij de flashback heb ik het geschreven hoe jij het hebt ervaren
Xoxox Jihan😊💋
JE LEEST
My Personally Bucket List
Teen Fiction'Sorry yaar... Ik wil vandaag naast Samantha gaan zitten' Yara is een normaal meisje met een bff waarmee ze samen een bucketlist hebben. totdat op een dag alles verranderd... Demi raakt bevriend met de trut van hun jaar( 1mavo)