school

33 3 0
                                    

We zijn aangekomen bij school en lopen samen naar binnen. Na drie gangen moet demi naar links en ik naar rechts om bij onze kluisjes tekomen. Wel hebben we alle vakken samen. Ik zie demi straks wel weer maar eerst moet ik naar mijn broer die in 3 havo/vwo zit. Ik loop door de gang op weg naar de aula waar we hadden afgesproken. Ik zie mijn broer zitten en vraag aan hem of hij even wil komen. Hij komt na 5 minuten opstaan en zegt:'Wat moet je😡??'
'Nou mama zij dat jij mijn lunch moest betalen.' zeg ik. 'Oke hier heb je een tientje maar alleen als je oprot.'
Snel pak ik het geld aan en ren naar mijn eerste les : wiskunde. Wiskunde is zooooo saai😩 de volgende lessen zijn gelukkig wel leuk:
08:30: wiskunde😩
09:30: Frans
10:30: pauze (kleine)
10:45: Engels
11:45: mentor uur
12:45: pauze(grote)
13:15: Nederlands
14:15: vrij!!!!
Als we uit school komen ga ik met demi mee naar huis en app mijn moeder:
M=mama
Y=yara

Y: hey mam mag ik bin demi eten?

M:oke is goed,maar na het eten kom je naar huis oké??

Ydoei💙
are the best😍💋 luff you💋

M: veel plezier lieverd💕

Y: thanx mam doei💜

M: doei💙

Voor het eten praten demi en ik nog FF over onze bucket list en wanneer we dat waar gaan maken. We zaten er aan te denken om die wereld record friet eten binnenkort tedoen. En om naar nyc tegaan hebben we voor later gepland als we 16 zijn omdat we nu pas 12 zijn en dus nog te jong. De rest weten we nog niet helemaal zeker, maar dat komt nog.als we bijna eten en moeten wij de tafel deken. We eten lasange jummiee!!!
Lasange is mijn lievelingseten samen met bami. Na het eten help ik met het opruimen en afruimen. Daarna bedank ik de ouders van demi en zeg ik demi gedag.
Als ik op de fiets zit is het 18:30. Als ik thuis aankom zie ik op de (grote) klok dat het 18:45. Ik ga snel aan me huiswerk Engels. Als ik daar een kwartiertje voor heb geleerd ga ik naar beneden en ga ik met mijn ouders spangas kijken. Als dat is afgelopen ga ik weer verder. Ik ben zo hard aan het leren dat ik na een uurtje in slaap val ( boven mij boeken😂😂).

My Personally Bucket ListWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu