Het is vandaag 1 april en ik weet dat demi altijd grappen met mij uit haalt dus ik ben op mijn hoedde. Zelf ben ik niet zo van de grapjes dus haal ik ze ook niet uit met mensen. En zeker niet met demi, want dan krijg ik 💯 payback. Vroeger hield ik wel grapjes uit met haar maar nu .......
Flashback...
Ik zat in groep 7 en ik zat naast demi in de klas. Mijn grap was om simpel weg zout in haar thee tedoen(ze drinkt altijd thee) maar demi was me voor
.... Ze zij dat ik na de pauze naar de wc moest komen dus dat deed ik maar ik zat op mijn telefoon en deed de deur zonder kijken open en wist niet dat er vershoud foli op was geplakt met .....
Poep!! En of dat nog niet genoeg was ... Ik voelde een smurrie op mijn gezicht plakken en merkte niet dat ik toen in verrote ieren stond!!...
Sinds die haal ik geen grapjes meer uit met demi.....
Einde flashback...Demi en ik hadden dit jaar gezworen dat we geen grapjes met elkaar gingen uithalen maar voor alsnog ben ik op mijn hoede ...
Ik liep naar de badkamer en douchde snel kamde mijn haren die vandaag eindelijk ik mooie krullen zaten. Dus ik deed ze los ik hoefde geen mascara op toedoen omdat ik al van mij zelf al mooie wimpers had. Ik liep naar mijn kast en pakte een jogging broek en een trui (want we hadden het eerste uur gym) en vertrok naar beneden waar mijn tas al klaar lag (dat doet mijn moeder nog....) ik zag dat mijn vader aan de tafel zat. Ik rende op hem af want ik had heb heel lang niet gezien. Mijn vader werkt in het leger en was vorig jaar uitgezonden naar Palestina. 'Heey mijn konijntje' zij hij(hij noemt mij altijd konijntje). 'Omg pap!! Ik wist niet dat je vandaag terug kwam!!'. 'dat weet ik lieverd ik wou het expres niet zeggen als verassing' zij hij beteuterd/schuldig. 'Dat heeft niet hoor pap, ik ben allang blij dat je terug bent.' tot mij n verbazing zag ik allemaal cadeautjes op de tafel liggen. Ik mocht van mijn vader als eerst mijn cadeautjes open maken. Ik maakte mijn eerste cadeautje open enz zag dat het twee concert kaartjes waren voor Ariana Grandé......
JE LEEST
My Personally Bucket List
Ficção Adolescente'Sorry yaar... Ik wil vandaag naast Samantha gaan zitten' Yara is een normaal meisje met een bff waarmee ze samen een bucketlist hebben. totdat op een dag alles verranderd... Demi raakt bevriend met de trut van hun jaar( 1mavo)