Wow mam wat heftig..
Ja ik hoop dat dat niet met jou en demi gebeurd..'Kom dan gaan we naar beneden, papa wacht op ons' zei mijn moeder vriendelijk. Beneden aangekomen begint mijn moeder met haar cadeautje uitpakken(omdat ik mijn cadeau al heb gehad namelijk: concert kaartjes voor Ariana Grandé). Mijn moeder krijgt van mijn vader een hele dure Chanel parfum (die heerlijk ruikt😍😍) na de cadeautjes gaan we eten. We eten mijn vader's lievelings eten je kan het al raden: eten van de snackbar😂😂. Niet dat ik er niet blij mee ben hoor, dat niet maar meestal kiezen mannen als ze moeten kiezen tussen thuis eten maken en de snackbar ze dan voor de snackbar kiezen. We besluiten om met ze allen te gaan en stappen in de auto. Na ongeveer 10 min. Zijn we er. Mijn ouders weten het al.
Mama: friet, hamburger en een milkshake
Papa: visburger, friet en een slushpuppy.
Na een paar minuten volop denken ( #not) besluit mijn moeder dat ik
Moet kiezen anders kiest zij voor me ( geloof me dat wil je niet..... Ze kiest namelijk Altijd iets gezonds zoals een salade.... Een salade bij de mac 😒)
Dus ik zeg maar snel dat ik een visburger en een large slushpuppy. Snel zeg ik er ook bij dat ik een bakje raspatat erbij wil. Na het bestellen wachten we nog ff tot het klaar is. me ouders zijn zijn niet van plan om hier te eten (denk ik) dus vraag ik het voor de zekerheid. " mam, blijven we hier eten vraag ik een beetje zeurend. Het enige wat haar antwoord is, is een soort van gemompel dat betekend dat ik het aan mijn vader moet vragen...
"Als jij dat wil liefje..." zegt mijn vader een beetje niet boeiend. "Oké, als ik mag kiezen dan wil ik hier eten." zeg ik opgewekt als een kleuter met een lolly🍭🍭🍭 (terwijl ik al in de 1e zit)
Ik rende gauw naar een plekje bij het raam, maar toen ik naar buiten keek zag ik iets wat ik liever niet wou zien.....Srr dat het zooooooo lang duurde met een nieuw hoofdstuk publiceren maar het was nogal een druk maandje met veel huiswerk en we hebben te horen gekregen dat we een musical gingen doen en we hebben ook tevoren gekregen wie we zijn ( dat was gisteren). Ennnn ( ja ik ben nog niet klaar😊😂😂) ik ben een super leuk personage. Maar ik drijf weg, oké aniwais het was een druk maandje . ik hoop dat dit een leuk hoofdstukje is want ik heb het idee dat mijn hoofdstukken een beetje saai zijn ofzo😅. Na het publiceren van dit hoofdstuk ga ik het volgende hoofdstuk schrijven. Oow en bijna vergeten ik had ongeveer een week geen wifi dus kon ik niet publiceren.
Xoxoxo Jihan💋💪👅❤😂
JE LEEST
My Personally Bucket List
Fiksi Remaja'Sorry yaar... Ik wil vandaag naast Samantha gaan zitten' Yara is een normaal meisje met een bff waarmee ze samen een bucketlist hebben. totdat op een dag alles verranderd... Demi raakt bevriend met de trut van hun jaar( 1mavo)