En met die woorden laat ik haar achter in de wc's.....
Nadat ik ff heb laten zien wie hier de baas is dacht ik... Dan doe ik die truut van een demi ook wel ff. Dus liep in naar haar toen. Ze staat nogsteeds voor de balie want ze weet niet wat ze wil ( zoals altijd... Net zoals ik trouwens) vroeger hielp ik haar met kiezen en zij mij..... Een traan rolt over mijn wang rechtstreeks op mijn Ariana grande t-shirt. Ik had hem maar aan getrokken want ik denk dat ik niet meer ga... Dus nu ben ik hier niet wetend wat ik moet zeggen of dat ik iets moet zeggen. Die trut verdiend het om een klap tegen haar dikke paasei🐣 te krijgen😡😡😡💔. Dus ik denk weer zoals altijd YOLO en geef haar een klap met een is snelheid van 120 km/pu tegen haar achterhoofd. BAAAAAM hoor je nadat hij ertegen aan kwam. Auuwch ..... Die wil je niet tegen je hoofd aan krijgen..... Ze draait zich met een ruk om en kijkt dan recht in mijn vel blauwe ogen. 1 sec. was het stil maar toen viel ze mij aan.. Ze gaf me een bitchklep en ze zat op me. Ik draaide me om en ging op haar zitten en gaf haar bitch kleppen totdat ik zag dat ze een bloedneus had. Toen stopte ik spontaan. Oow dus ik heb toch nog een hart..... Ik dacht dat ik een zombie werd en later achter de geraniums zo sterven met honderd katten in mijn huis die dan naar mijn ouders als ervenis omdat ik verder alleen een broer heb maar die is allergisch voor katten. Oke ik sterf af.... Ik zag nog net hoe ze iets uit haar zak pakte........ Daarna was het zwart voor mijn ogen.....
Het blijkt dat ze me met iets hards heeft geslagen want nu lig ik hier op de 3e verdieping van het ziekenhuis.Na 3 uur controleren mag ik eindelijk naar huis. Nou eigenlijk is dat niet zo leuk want ik ken mijn moeder en die zegt dan altijd dat ik alles heb gedaan terwijl die teror- demi alles heeft gedaan samen met die smerige make- up tas van der ( make- up tas is Samantha) . Dus loop ik hier met mijn ouders naar de auto. We zitten nog maar net in de auto of mijn moeder gaat al tekeer tegen mij. Ze zegt dat ik wel een hersenen schudding kon hebben. De rest hoor ik al niet meer want ik pak zo geluidloos mijn iPhone 1. Ooh god wat haat ik mijn telefoon.... Ik heb al meerdere malen gesmeekt om een nieuw ding maar dat was zonder succes want ik heb nog steeds die steen. O god wat ben ik blij dat mijn moeder niet zag dat ik mijn telefoon pakte want anders was die ook al weg net zoals mijn bult NA DRIE WEKEN😡. Na een 10 minuten stil op de achterbank te hebben gezeten komen we eindelijk aan bij mijn huis. Ik zie in een flits dat mijn broertje Quinn daar staat en nog iets roept maar dat hoor ik al niet meer want ik ren naar boven. Boven aangekomen duuw ik de deur met een klap achter me dicht en douw de sleutel in het gat. Ik spring op mijn bed en pak mijn telefoon uit mijn zak toen kwam ik op het idee dat ik kon werken voor dat een nieuwe telefoon ( wat mijn ouders al minstens 100 keer hebben gezegd) het eerste dat in mij opkomt is krantenwijk. Ik grits het paarden kladblok wat ik ooit had gekregen van mijn oma.
Ik schrijf op:- krantenwijk
-winkel werk
-heitje voor karwijtje
-sparenVerder weet ik niks meer
Ineens schrik ik wakker door een bonk op de deur. Het bleek dat ik gisteravond in slaap ben gevallen want ik lag tekwijlen op mijn kladblok
Oooh god wat haat ik het als ik word wakker gemaakt tijdens het slapen..... Wie nu voor de deur staat heft een groot probleem.....😡
JE LEEST
My Personally Bucket List
Teen Fiction'Sorry yaar... Ik wil vandaag naast Samantha gaan zitten' Yara is een normaal meisje met een bff waarmee ze samen een bucketlist hebben. totdat op een dag alles verranderd... Demi raakt bevriend met de trut van hun jaar( 1mavo)