Maar toen ik naar buiten keek zag ik iets wat ik liever niet wou zien....
Ik keek naar buien en zag daar demi met Samantha lopen terwijl ze tegen mij zij dat ze niet kon omdat ze huisadrest had
Flashback
Nadat mijn moeder en ik een goed gesprek hadden gehad zei ik dat ik nog ff iets ging doen. Dus appte ik demi om te vragen om nog ff naar de mac te gaan.Ik: srr voor van op school... 14:30
Demi: geeft niets hoor. 14:31
Ik : wil je miss iets leuks doen ofzo?? 14:32
Demi: zoals???... 14:35
Ik: naar de mac gaan ofzo?? 14:36
Demi: nee srr ik heb huisarrest 14:36
Ik: oowh wat heb je gedaan dan??? 14:36
Demi: ja, dat zei ik dus ook al..... 14:46
Jr merkte al dat ze niet wist wat ze moest zeggen omdat ze zo laat reageerde.... Maar ik wou niet nog een keer ruzie hebben met haar dus liet ik het over me heen gaan.Einde flashback..
Ze zei dus dat ze niet kon omdat ze huisarrest had😡😡😡,maar nu zit ze daar haar fiets aan het dicht maken met....... SAMANTHAAAAAA.die bitch denkt dat ze mijn bff kan in pikken ofzo ( beste fakese forever😡😡😒) ik ben van plan om op te staan en naar ze toe te lopen, maar mijn moeder houdt mij tegen. Dus maak ik maar een foto als bewijsstuk. Er komt een mevrouw naar onze tafel toe. Even vindt ik het raar maar dan bedenk ik me dat ze in de mac zitten. Mijn moeder neemt het dienblad aan en knikt vriendelijk naar haar. Ze zet mijn visburger en friet + slushpuppy voor mij neer. Boos pak ik een frietje en speel ermee. Mijn moeder wil net beginnen met praten als ik haar afkap. " het is beter als jullie ff niet met mij praten." Zeg ik met verschillende gevoelens. Demi en de bitch kwamen binnen ( ik ga haar naam niet meer noemen). Eerst zaggen ze me niet maar toen de bitch zich omdraaide keek ze recht in mijn ogen en ik in die van haar..... Met haar leleijke foundation kop. Ze loopt naar onze tafel toe en vraagt of ze mij ff kan lenen. Mijn moeders gezicht staat bezorgd maar toch loop ik met haar mee zonder iets tegen mijn ouders te zeggen, maar zij begrijpen mij...... De bitch trekt me mee naar de wc's en gaat als een soort ninja achter de rug van demi kruipen of iets wat daarop lijkt. Ze trekt me mee naar de grond maar ik weiger wat te doen. Dus laat ze me maar lopen. eenmaal bij de wc's aangekomen wacht ze totdat we helemaal alleen zijn." zat doe je hier?!!!?" vraagt ze boos. Ze had me hier duidelijk niet verwacht. " nou ik heb iets wat je noemt een leven???!!!" zeg ik alsof ik het uitleg aan een kleuter. Tijdens ik dat zeg sla ik op mijn voorhoofd. "Ja, nu nog wel " probeert ze me vang te maken. " je moet echt wat beters verzinnen om mij bang te maken foundation hoofd" zeg ik. "Wie is hier nou een foundation hoofd?" zegt ze geïrriteerd. " Nou daar moet ik niet lang over nadenken.... Wie is hier diegene die 100kg make-up op haar gezicht smeert juist ja.." en met die woorden laat ik haar achter in de wc's.....
JE LEEST
My Personally Bucket List
Teen Fiction'Sorry yaar... Ik wil vandaag naast Samantha gaan zitten' Yara is een normaal meisje met een bff waarmee ze samen een bucketlist hebben. totdat op een dag alles verranderd... Demi raakt bevriend met de trut van hun jaar( 1mavo)