Josh leidt me naar een aparte kamer aan het eind van de tweede verdieping. Als ik de deur open doe kom ik in een grote kamer, met een groot tweepersoons bed in de hoek. Links zit een klein raam, en rechts een soort ventilatieluikje. Ik schat mijn ontsnappingskansen in, maar ik denk dat ik halverwege blijf steken. Ik zucht.
Josh duwt me zachtjes in mijn onderrug zodat ik naar voren schuifel. Hij legt zijn hand op mijn heupen als we in de kamer staan. Ik voel mijn onderbuik kriebelen, maar weer onderdruk ik het. Ik draai me om en wil zeggen dat hij van me af moet blijven, maar hij staat dichterbij dan ik dacht. Voordat ik het weet voel ik zijn lippen tegen de mijne en legt hij zijn handen in mijn nek. Ik hap naar adem. Instinctief duw ik me tegen hem aan, en kus ik hem terug. Ergens in mijn achterhoofd vervloek ik mezelf. Ik ben te zwak, ik val opnieuw voor hem.We zitten op het bed, en ik trek mijn knieen tegen mijn kin aan. 'Dus, waarom ging je vreemd? Waarom moest ik het uitmaken?' Ik kijk hem aan. Hij staart naar de grond.
'Het was een grote fout. Maar wel mijn schuld natuurlijk. Ze zat al langer achter me aan.' Zegt hij. 'We waren bij Danny's, je weet wel, die kroeg in het dorp.'
'Natuurlijk ken ik Danny's, daar heb ik jou ontmoet.' Zeg ik. Zijn lippen krullen omhoog. 'Oja, dat is waar ook. In ieder geval, ik had een paar drankjes teveel op, en voor ik het wist greep ze me. Het was een fout Nikki, een grote fout.'
'En hoe weet ik dat je me niet weer bedriegd? Ik kan je niet vertrouwen, dat snap je toch? Ik bedoel, je werkt in een fucking hoereninrichting, en je hebt die eikel van een Jeremy geholpen om me hier te krijgen.' Ik zet mijn voeten op de grond en loop naar het raam.
'Tja, ik denk dat ik je vertrouwen moet terug winnen. Ik werk voor Jeremy. Het is niet dat ik het wil, echt niet. Maar ik zat in de problemen Nik, ik was blut. Ik had geen rode cent meer. En via via kwam ik bij Jeremy, en hij bood me veel geld aan, dus ik kon geen nee zeggen. En nu kom ik niet meer van ze af.'
JE LEEST
Stalker
Genç Kız EdebiyatıGestalkt worden is eng en angstaanjagend. Nikki & Daantje overkomen het. Let op : scheldwoorden en sexueel getinte woorden. 13+