Hard to love

158 2 1
                                    

Like reaching for something that isn't there, but lets you feel it. The feeling of flying when laying on the ground. The heavy feeling when trying to get up

Zacht liet ik mijn hand over zijn buik glijden, een reactie van zijn genot volgde. Hij kneep met zijn hand die hij op mijn kont had neergelegd. Het voelde vertrouwd, terwijl dat eigenlijk niet zo was. Ik wou hier weg, maar ik kon me niet losmaken uit zijn greep, ik vond hem té leuk om hem te laten gaan. Ik ging zachtjes met mijn tong net onder zijn navel omhoog, langzaam, tot ik bij zijn lippen was, ik likte ze zachtjes. Zijn greep werd harder, verstevigde, net als zijn kus, ruwer. Hij trok me dichter tegen zich aan. Ik voelde zijn stijve in mijn buik prikken, dit zou nog een lange nacht worden, maar dat maakte me niet heel veel uit, ik kon er eindeloos van genieten, ik vond het leuk.

De zestienjarige Ally, hoe haar vrienden haar noemen, is helemaal verliefd op de 19 jarige Thomas. Normaal is Ally een stil en verlegen meisje, maar als ze in de buurt komt van Thomas komt, wordt haar hele wereld op de kop gezet. Maar wat ze niet weet van hem, zijn de vrienden waar hij mee omgaat, waar zij hun tijd aan verdoen. Drugs.

Hard to loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu