'Wat kijk je mij nou aan dan?!' de vrouw die net voor mijn neus was doodgegaan keek mij nu opnieuw vol afschuw aan, alleen dit was een andere afschuw. Ik denk dat ik weer eens in slaap ben gevallen met mijn ogen open, half aan het dagdromen. ''Oh'' wist ik nog uit te brengen voordat ze zich in een ruk omdraaide en de bus uitliep. De bus stopte abrupt, maar dit keer volgde hierna direct de omroep van de busschauffeur dat hij het zebra over het hoofd had gezien en dat hem dat speet. Een opgeluchte zucht verliet mijn mond. Nadat er wat tijd verstreken was kwam ik eindelijk op school aan. Hopelijk viel ik niet weer in zo'n slaap en zou ik dromen dat de leraar opgegeten werd door een gigantisch monster van de andere planeet. ''Doe het nou maar, ze zal de komende paar dagen toch niet wakker worden,' schreeuwde een jongen in de telefoon die met haast de bus verliet. Ik volgde zijn voorbeeld en verliet ook de bus. Op school aangekomen kwam er een lange pornoblonde meid op mij af, ik had haar nog nooit gezien. 'Jij bent toch ally?' 'Eh, ja' stamelde ik uit halve verbazing dat een vreemde bloedmooie meid me zomaar aansprak en dan ooknog mijn naam wist. 'Hoezo?' 'Ik werk voor een modellen om meiden te scouten en iemand vertelde mij dat jij wel potentie had. Kom je met mij mee? Alles voor je school is al geregeld. 'Oh' wist ik uitnog te brengen terwijl ik mij mee liet sleuren. Vlak naast school dook ze met mij een onopvallemd bosje in waaronder zich een luik bevond dat zij openmaakte. Ik volgde haar voor de helft uit vrije wil en voor de andere helft gedwongen. Een grote massa aan bonkende herrie knalde mijn oren binnen toen ik me in de ruimte bevond waar zij mij naar toe wou brengen. 'Voordat een jongen je ophaalt moet je wel weten dat er eenvan paar regels zijn, de belangerijkste is namelijk....' haar stem werd steeds vager en wat ze verder zei kon ik niet meer horen, aangezien ik weggetrokken werd door een random jongen. Zonder ook maar een woord te zeggen ging hij vlakvoor me staan, zonder veel afstand, en duwde, mijn handen vastpakkend, tegen de muur aan, mijn armen omhoog geduwd tegen de muur. Een klap in mijn gezicht ontving ik toen ik ook maar enig verzet toonde. Wist ik ook gelijk waar ik aan tow was. Leuk...
JE LEEST
Hard to love
DragosteZacht liet ik mijn hand over zijn buik glijden, een reactie van zijn genot volgde. Hij kneep met zijn hand die hij op mijn kont had neergelegd. Het voelde vertrouwd, terwijl dat eigenlijk niet zo was. Ik wou hier weg, maar ik kon me niet losmaken ui...