Ik zat aan mijn bureau, mijn gedachten dwaalden steeds af naar hem. Hij, met die mooie zeeblauwe ogen. Met die verschrikkelijk mooie glimlach. Met dat supersexy lichaam. Het was de bedoeling dat ik het laatste beetje van mijn huiswerk zou afmaken, maar toen thomas mij belde, om te zeggen hoe erg hij me miste en dat hij me weer wou zien, kon ik mijn concentratie niet meer bij mijn huiswerk houden. Hij had me gevraagd of ik morgen naar hem toe kon komen om af te spreken, na school. Ik zou dan direct langs hem gaan. Mijn huiswerk zou ik dan wel in tussenuren afmaken, als ik het af zou krijgen. En anders had ik gewoon pech, noujah pech zou ik dan niet hebben, maar geirriteerde leraren wel. Dat was zeker. Maar ik had zeker weten wat om naar uit te kijken. Jeetje, ik had er echt zo'n zin in.
Het begon al wat later te worden en de geur van het vlees wat beneden aan het braden was drong mijn neus binnen, een hongerig gevoel bekroop mijn maag. Stiekem had ik gewoon zin om nu nog een grote zak chips te pakken en hem helemaal op te eten, maar ik wist dat dat niet bepaald gezond was. Ik leunde achterover op mijn stoel, om nu nog een poging te doen tot concentreren had toch geen zin meer, als het me al zou lukken.
Door een harde bons op de deur, kreeg ik door dat mn moeder al een tijdje had staan roepen dat we gingen eten, oh shit. 'Alicia, we gaan eten, kom je nu meteen?' Toen ik beneden kwam vulde de geur van gebraden kip, gebakken groenten en aardappeltjes. Nadat ik mijn handen had gewassen, ging ik aan tafel zitten. Gelijk begon mijn maag te knorren, als reactie op de geur die weer sterker werd. Toen iedereen zat, pakte ik mijn vlees, kip, het was mijn favoriete vlees.
Toen ik klaar was hielp ik mee met afruimen en de spullen in de vaatwasser zetten.
JE LEEST
Hard to love
RomanceZacht liet ik mijn hand over zijn buik glijden, een reactie van zijn genot volgde. Hij kneep met zijn hand die hij op mijn kont had neergelegd. Het voelde vertrouwd, terwijl dat eigenlijk niet zo was. Ik wou hier weg, maar ik kon me niet losmaken ui...