×1×

872 54 0
                                    

- TaeTae - szóltam oda a bátyámnak,ő meg kérdőn nézett. Igen, Kim Taehyung a bátyám. Az én nevem meg Kim Seung Ra.

- Igen? - kérdezett vissza.

- Mikor láthatom a többi tagooot? - miután néhány hónapja összeállt 6 emberrel egy bandát alkotva, azóta megváltozott. Alig törődik velem.

- Hmm. Ha ma áthívom neked Namjoon-t, Hoseok-ot, Jimin-t,Kook-ot es Jin-t az megfelel?

- És az utolsó tag? - mindegyikről csak a nevét tudom. Akit TaeTae kihagyott... Valami Suga. Róla csak ennyit tudok. A többiről legalább az igazi nevüket is tudom.

- Hát. Suga... Ő most depressziós...Elhagyta a csaja - forgatta a szemét.

- Oh..Értem. Miért nem szerez egy másikat?

- Fogalmam sincs - sóhajtott.

- Ne aggódj, rendben lesz ő is. Csak hozd el szerintem egyedül őt hogy beszélgessek vele, a többieket meg majd később megismerem - bíztatóan mosolyogtam rá.

- Na. ez az én hugom - nevetve megölelt,amit egyből viszonoztam.

Kim Taehyung

- Na, akkor én mentem Sugáért. - elköszöntem Ra-tól majd elindultam a szállásra. Remélhetőleg Yoongi nem csajozott be.

Odaértem és egyből összetalálkoztam az említettel.

- Yoongi.. minden okés? - segítettem fel a földről.

- Aha. Hogyne. Mindig minden olyan szuper. - semleges arccal rámnézett. - Mi kéne ha volna, Tae?

- Nem akarod megismerni a hugom? - ajánlottam fel neki az ötletet.

- Kösz,nem akarok csajozni. - leült a kanapéra. Hát...Akkor idehozom Ra-t.

- Szia Tae. - jött mosolyogva Jin. - Mi járatban erre? Azt hittem hogy a hugoddal vagy.

- Gyere velem kérlek - visszaindultunk Ra-hoz.

Kim Seung Ra

Éppen mosogattam mikor hirtelen Tae egy sráccal tért vissza.

- Szia. Gondolom te vagy Seung Ra - mosolygott rám.

- Igen. Te meg.. Várj... Nem jut eszembe,sajnálom - néztem rá.

- Semmi baj. Kim Seok Jin - jött ide megölelni,amit viszonoztam. Akkor ő Jin. Hmm,kedves ember.

- Na,akkor mehetünk a szállásra?

- Persze - mondtuk egyszerre, majd felkaptuk a cuccunkat és leléptünk.

folyt.köv

BTS Life~ - SugaWhere stories live. Discover now