×4×

469 40 8
                                    

Min Yoon Gi

Ezek idióták. Teljesen azok. Főleg az a csaj. Azt hiszi Tae huga és mindent megtehet? Áh, nem értem.

Kimentem a parkba. Ott tudok egyedül lenyugodni.

Egy lány leült mellém. Csak ne ő..

- Yoongi, minden rendben? Nem bántottunk meg nagyon? -nézett rám félősen a lány. Azaz. ő. Nagyszerű.

Visszafogom neki adni ezt. Már meg is van hogy hogy fogom.

- Tudod Ra.. nem szeretem ha rosszkislány vagy - vigyorogtam rá.

-Ezt.. ezt hogy érted, Suga?- nézett rám kiskutyaszemekkel. Nem fog meghatni. Csunyán visszakapja azt amit tett.

Nem válaszoltam neki, csak megcsókoltam.  Kikerekedett szemekkel nézett rám, majd viszonozta. Jé, akkor tetszek neki. Könnyebb lesz mint gondoltam.

- Jól csókolsz, cica -kacsintottam rá. Hát, ez félig-meddig igaz is volt, de ez nem lényeg.

-T..tényleg? -teljesen elvörösödött arccal nézett rám. A végén még megfogom sajnálni.. Vagy nem.

- Igen. Én sose hazudnék neked, tudod jól -mosolyogtam kedvesen.

-Suga.. Mi ez a változás? -basszus, nem olyan hülye mint hittem.

-Milyen változás? -próbáltam tettetni a hülyét. Remélem beválik.

-Hát.. Az előbb még bunkó voltál, most meg...

- Mert belédestem. Megőrülök érted, Ra!

-Micsoda? -még vörösebb lett a feje. Komolyan mondom, elmehetne a rákok közé. Legalább nem látnám többet.

-Jól hallottad. Szeretlek. Nagyon is. És azért voltam veled bunkó hogy ne bukjak le a bátyád előtt.. Kinyírna. -nevettem fel.

-Jaaaa, értem. -nevetett fel ő is. Jé, bevette. Akkor mégis csak hülye.

-Lennél a barátnőm, hercegnő? -megpróbáltam bevetni a legsexy-bb és legédesebb mosolyom is egybe.

-Igen Suga, lennék. Én is szeretlek -mosolygott. Megöleltem, ő meg hozzám bújt.

Játékra fel!

BTS Life~ - SugaWhere stories live. Discover now