x5x

384 37 11
                                    

Min Yoon Gi

Hazamentünk Ra-val kézenfogva. A házban a fiúk értetlenül meredtek ránk.

- Ra.. ez.. mi? Miért? MAGYARÁZATOT KÉREK! - üvöltott rá Tae.

- Nyugodj már le. Járunk. És járni is fogunk.. oké?! - belenéztem a szemeibe. Persze hogy nem gondoltam komolyan.. És hihetetlen hogy beveszik.. Azt hittem ismerem őket, de úgy látszik nem.

- Persze Yoongi. Járjatok csak - dühösen kiment. Lehet hogy sejt valamit..

- Taeee, várj! - Ra utánafutott. A kis ribanc..

Kim Seung Ra

- Tae, hová futsz? - elé álltam hogy ne tudjon továbbmenni.

- Téged elvakít a szerelem.. - morogta.

-Igen, szeretem Yoongi-t. Nagyon is. És akkor mi van? -kezdtem én is ideges lenni.

- Te hülye vagy.. - lesajnálóan(mi ez a szó?xd -szerk.) nézett rám.

- Igen? És elárulnád hogy miért vagyok az? -a kezeimet a csípőmre tettem.

-Kérlek szépen azért, drága hugocskám, mert nem veszed észre a nyílvánvalót.

-Mit kéne észrevennem? - értetlenkedtem.

- Azt hogy csak hülyít téged! Átver és kihasznál!

- Neeem.. Biztos nem. Yoongi szeret és én is őt.. -teljesen biztos voltam benne. Csak nem hazudna nekem ilyenről.. Vagy még is?

-Gondolkozz el rajta, Ra - és ezzel ott hagyott. Nem tehettem mást, csak visszamentem a házba.

- Jól vagy, kicsim? - Yoongi egyből megölelt, ami nekem nagy boldogságot szerzett. Ő a mindenem. És nem hagyom hogy közénk álljon bárki is.

- Persze, Yoongi! - megpusziltam az arcát.

- Nem kapok többet? - szomorúan nézett rám,mire megcsókoltam, amire hatalmas vigyorral válaszolt. Hiába piszkáltam, első látásra beleszerettem, nemtudom hogy hogy. De sikerült

(Dam dam dam, esteee)

Az ágyamban fekve írkáltunk Yoongi-val, mivel mindketten lusták vagyunk átmenni a másikhoz.

Yoongi: nem értem mi baja van Tae-nak

Yoongi'sbitch, -aka én-: Én se. De hidd el, meg fog nyugodni. Érzem.

Yoongi: Remélem.. Na, jó éjt életem! Nagyon szeretlek.💞

Yoongi'sbitch: Én is nagyon szeretlek Yoongi! És jó éjszakát. <3

Ezután mosolyogva aludtam el.

BTS Life~ - SugaWhere stories live. Discover now