×9× (+18) + VÉGE

534 35 36
                                    

Min Yoongi

Hazaértünk. Megfektetem a csajt ma és vége lesz ennek az egésznek.

Ra futott oda hozzám. Megölelt.

-Szia édes -mosolygott rám.

-Hello -vigyorogtam.

-Van egy meglepetésem a számodra -még mindig mosolygott.

-Most kezdjek el félni élet? -nevettem. Élet. Milyen undorító szó.

-Igeeen -vigyorgott majd egy csókot nyomott az ajkaimra. Ezután felvezetett az emeletre. Vacsorát csinált. De édes. Ja várj,nem.

-Ülj le kicsim -mutatott a székre. Leültem,ő meg velem szembe. Megkóstoltam a vacsorát. Nem volt rossz, de anyám jobban főz.

-Jó étvágyat.

-Jó étvágyat. -elkezdtünk enni. Kb öt perc alatt megettem,ő meg szarakodott. Morogtam.

-Egyél már gyorsabban asszony kérlek.

-Jó jó. -gyorsított a tempón.. Mint én fogok néhány perc múlva. Ha értitek mire célzok.

Megette, én meg felálltam.

-Most én mutatok valamit -rákacsintottam. Elvigyorodott. Én már az elején megmondtam hogy egy ribanc.

-Aha,szóval gondolom azt akarod..

-Ha tetszik,ha nem,meg fog történni. Nem tudok tovább várni. Kellesz. A főnök nem bírja már!

-Főnök? -röhögött.

-Kuss legyen! -odamentem hozzá, a derekánál magamhoz húztam és megcsókoltam. Természetesen  viszonozta.

-Ugorj! -rámugrott,és a két lábával átkarolta a derekamat. Elvezettem a szobámba. Leraktam,nekilöktem a falnak és megcsókoltam megint. Csókcsatázni kezdtünk.

Amit én nyertem meg.

Ledöntöttem az ágyra,majd én is odamentem, letérdeltem és elkezdtem szaggatni a ruháit. 2 perccel később mesztelenül volt előttem. Elvigyorodtam. Nincs rossz teste a lánynak.

-Vetkőztess -adtam ki a parancsot. Úgy is tett.

Elkezdtem kényeztetni a melleit. Az egyik mellbimbóját szívtam, a másikat pedig masszíroztam.

Halkan nyögdécselt. Lesz ő még hangosabb is..

-S..Sugah.. A lényeget.. -bólintottam. Nem kerestem gumit,simán csak behatoltam. Sikított egyet.

-Baby.. Ha elélvezel azt ajánlom hogy a nevemet sikítsd.. Had tudja meg mindenki mit csinálunk -nem mondott semmit.

Miután megszokta a méretemet,elkezdtem mozogni. Eleinte lassan,majd egyre gyorsabban. Csak nyögdécselt. Néha csókolgattam,de utáltam a csókja ízét,szóval inkább hagytam.

Elkezdtem izzadni. Éreztem ahogy az izzadságcseppek legördülnek az arcomon. Ő csak a hátamat karmolászta. Mire halkan felszisszentem egyet... Hülye kurva.

-SUGAAH -elélvezett. Löktem még egy párat,majd én is elélveztem. Egyből mentem a boxeremért.

-Most.. Hova.. Mész? -kiröhögtem.

-Nem gondoltad komolyan ugye? Azthitted kellesz? Nagyot tévettél te kis csitri! Na pá -röhögve felöltöztem,majd kimentem a szobából és a házból..
Irány csajozni.

BTS Life~ - SugaWhere stories live. Discover now