Kim Seung Ra
Gyorsan odaértünk Jin-nel meg Tae-val a szállásra. Nem csak kivülről szép a ház,hanem belülről is.
- Na, hol van ez a Suga vagy ki? - kérdeztem sóhajtva.
- A szobájában - Jin megmutatta hol van,én meg bementem oda.
Min Yoon Gi
Egy idegen csaj belépett a szobámba, én meg felkaptam a fejem.
- Te meg ki vagy és mi jogon jössz be az ÉN szobámba?! - hangsúlyoztam hogy enyém a szoba. Bár ahogy elnézem...Nem rossz csaj.
- Tae huga vagyok,szóval megtehetem. Amúgy meg, csak segíteni akarok. - ült le egy székre.
- Te vagy az a híres Kim Seung Ra akit Tae folyton emlegetett a turnén? - forgattam a szemem, méghozzá jogosan.
- Igen, én vagyok. Problem?
- Nekem nincs. Áh, dehogy is - nevettem fel gúnyosan.
- Persze persze. - nézett a szemembe. Közelebb mentem hozzá.
- Kimennél? Lenne egy kis dolgom - azt nem mondhatom hogy nem akarlak letámadni. Csajhiányom van. Nos, én ilyen vagyok, így kell szeretni.
- Hogyne. - felállt és kiment. Wow...milyen jó segge van.
Kim Seung Ra
Kimentem a szobából, ezután fogalmam sincs hogy hova menjek...
Pár másodperccel később egy fiú jött nekem.- Bocsánat.. - nézett rám. - Te vagy Seung Ra? - mosolyodott el.
- Ennyire híres vagyok itt? - nevettem fel,mire ő is felnevetett.
- Igen. Amúgy Jeon Jeong Guk vagyok, de hívj csak Kook-nak - átölelt én meg hozzábújtam. Ez most nagyon jól esett. De tényleg.
- KOOK, REMÉLEM NEM TAPIZOD A HUGOM. - kiabált fel Tae,minket meg elkapott a röhögőgörcs.
- ÉPPEN CSÓKOLOZNI KÉSZÜLTÜNK VOLNA TAEHYUNG,KUSSOLJ - röhögtem. Tae idegesen feljött. De csak játszotta magát. Látszott rajta.
- Te Jungkook. Meg ne próbáld.
- Én neeem. Én sohaaaa - nevetett fel.
- Ajánlottam. - ránk kacsintott és lement.
- A többi tag? - szomorkodva néztem Kook-ra,mivel a többiekkel még mindig nem találkoztam.
- Gyere, pont egy szobában vannak. - bementünk egy szobába,ahol ottvoltak a fiúk.
- Seung Raaaaaa - idejött az egyik. - Na végre hogy megismerhetlek - nevetett fel. - Park Jimin vagyok - mosolygott.
- Hát. Az én nevem már tudod - nevettem.
- Ők meg itt Jung Ho Seok és Kim Namjoon - mutatta be a további két embert.
- Mostmár végre ismerlek titeket - vigyorogtam.
- Miért nem költözöl te is ide? - kérdezte Namjoon, azaz Nami.
folyt.köv
YOU ARE READING
BTS Life~ - Suga
FanfictionA BTS közkedvelt rappere,Min Yoongi depressziós. Kiakarják belőle gyógyítani valahogy a többi tag. Egy lány -aki nem mellesleg Taehyung huga- meg is próbálja.. Ám ezt a "kapcsolatot" csak ő gondolta igaznak.. Figyelmeztetés: Rövid részek,trágár besz...