x6x

409 32 1
                                    

Min Yoon Gi

Másnap reggel a kávémra vártam, mikor Tae odajött hozzám.

-Most mond el neki! - dühöngött már.

-Mit és kinek? -csak vigyorogni tudtam a fején.

-Tudod te azt nagyon jól hogy miről van szó, Yoongi!

-Pedig nem.. Esküszöm nem tudom. Én csak annyit tudok hogy nagyon szeretem a hugod és bármit meg tennék érte.

-Legalább nekem ne hazudj... Tudjuk mindketten hogy átvered. De mégis miért?!

-Nem verem át. Én szeretem őt -mosolyogtam. Aha, szeretném a pokolba látni táncoló démonokkal. Démon csirkékkel. Bezony.

-SUGA! Ne hazudj már. Utálod őt!

-Ki utál kit? -Ra kijött.. És nem is nézett ki rosszul. De attól még a pokolba kívánom.

-Senki senkit cicum -egy csókkal köszöntöttem.

-Akkor jó -rámmosolygott. Na,akkor nem fog mosolyogni...

-Ra.. várod már a szülinapod? Tudod, egy hét múlva lesz -mosolygott Tae

- Igeeen -ugrált örömében. Na, meg is van a tökéletes alkalom arra hogy elmondjam neki az igazságot.

-Majd elviszlek valahová -belecsókoltam a nyakába, mire ő halkan felsóhajtott.

- Ne itt keféljétek meg egymást köszke -jött ide Jungkook, aki úgylátszik leváltotta Tae-t, mert ő meg elsétált..Szegénykém.

-Vetkőzőshow -röhögött Ra, mire én is. Hmm, humora van a csajnak. Egyre inkább meggondolom magam. Ja várj, nem.

-Szerintem én elmegyek vásárolni.. Sziasztok! - megpuszilta az arcom és lelépett. Hmm, vajon mit akar vásárolni? Na mindegy, én addig megyünk próbálni a többiekkel... Megint.

Kim Seung Ra

Elindultam ruhát vásárolni, mert szeretnék egy meglepetés vacsorát szervezni Sugának. Olyan keményen szokott dolgozni, és olyan cuki még akkor is ha kimerült... Igen, teljesen beleszerettem. Ezért is szeretnék az ARMY-k nevében is köszönetet mondani neki, de majd a többi fiúnak is. Mind a négyük nagyon fontosak számomra és örülnék ha többet lehetnék velük.

Szöul (remélem így kell írni xd-szerk.) Nem valami csendes város, főleg így déltől négyig. Autók zaja,illetve füstje mindenhol, kiabáló emberek.. Nem szeretem én ezt. De már megszoktam. Még jó hogy a bolt közel van, így esélyük sincs elrabolni az embereknek.. Itt képesek rá.

Bementem először a ruhásboltba, azaz ahogy én hívom, a butikba. Nézelődtem és a legjobbat szerettem volna kíválasztani. Hogy tetszek neki. Hogy tetszek Sugának.

Fél óra múlva kiválasztottam a ruhákat.. A legszexibb ruhákat. Kíváncsi vagyok mit fog szólni hozzá.

Utána elmentem hozzávalókat és bort venni az estéhez. Anyukám ebben a boltban dolgozik,szóval mindent tudok hol van.

- Jónapot! -beléptem az ajtón.

-Szia Ra.. -mosolygott rám anyum munkatársa.

-Anyu? -néztem rá. Mindig ilyenkor szokott ittlenni.. Tudom.

-Hát..öhm.. anyud.. már...nem.. fog.. itt..dolgozni -sóhajtott.

-Miért? Munkahelyett váltott? -értetlenül néztem. Imádta ezt a helyet, nem értem miért mondja ezt Mrs.Park.

-Nem. Azért mert autóbalesete volt és.. meghalt -sóhajtott és bekönnyesedett a szeme. Én meg a földre borultam.

FOLYT. KÖV!!!
Kicsit hosszabb rész lett, mert itt Szegeden, Rókuson áromszünet volt/van(most is ez van mikor leírom ezt a részt), 8-tól 4-ig, szóval csak részt tudok írni a telón, mert nincs mobilnetem.
Na, legyetek rosszak, sziasztok!

BTS Life~ - SugaWhere stories live. Discover now