Další nudný den, v nudné práci. Práce jako taková nudná není, ale když kolem mě pořád chodí lidi a koukají se mi pod ruce, to už tak hezké není. Jako vyučená malířka, kreslířka a ilustrátorka nemám lehkou práci, ale za to hezkou a dobře placenou. Někteří autoři jsou schopní dost zaplatit, pokud se jedná o ilustrace. Chodí za mnou sice kvůli vážnějším pracím, ale kreslila jsem ilustrace do několika dětských knížek a bylo to takové osvobození. Jindy maluju portéty, budovy nebo vysoce postavené lidi. Můj šéf dokonce požadoval abych si udělala kurzy na portréty květin a kurz technického kreslení, protože podle mého návrhu postavil galerii. Práve v ní sedím a čekám na další vlnu zvědavců, kteří budou kritizovat tahy štětcem i přes to, že tomu nerozumí, a hrajou si jen na chytré. Tohle vážně miluju.
Držela jsem v ruce štětec a tak nějak nemohla vybrat barvu, kterou vybarvím dlažbu na nádvoří. Tvořím teď hrad, který jsem viděla v mých snech. Vysoký, velký zlatý hrad s nádherným dlážděným nádvořím a obrovskou stájí s plemenými koňmi. Jakmile začaly otevírací hodiny, modlila jsem se aby nepřišla žádná škola, protože nemám ráda děti. Rozhodla jsem se pro jinou variantu...nasadila jsem si sluchátka. Měla jsem velké zelené stereo sluchátka a do nich mi proudila energie života. Kecám, moje oblíbené písničky. Nemám vyhrazený styl, to co se mi líbí, to poslouchám. Momentálně vítězí písničky z muzikálu Bídníci, takže jsem dost v klidu i na to, co se kolem mě děje. Prostě jsem malovala. Tahy štetcem byly jemné, ale přesto bylo poznat co to je. A co dělám ve volném čase? Vedu dívčí sbor na jedné střední škole. Mám tam třicet holek od třináct do osmnácti, je to někdy o nervy, ale baví mě to. Za svůj život jsem se naučila na dost hudebních nástrojů a mám i dobrou školu. Když jsem skončila a galerie se zavřela, ulevilo se mi. Sbalila jsem štětce, barvy, plátno nechala schnout a šla jsem pryč. Venku stál on...ďábel který zničil moje rodné město. Jen jsem mávla rukou a šla dál. Bohužel pro mě, stál hned u mě.
,,Co chceš Loki?"
,,Chytrá, a chci tebe." usmál se, založila jsem si ruce na prsou.
,,Tak to máš smůlu." zasmála jsem se, ale chytil mě za paži a usmál se.
,,Jdeš se mnou smrtelnice, ať se ti to líbí nebo ne." zavrčel a někam mě vedl. Jen počkej ty šmejde! Já ti ještě ukážu. Dovedl mě do nějakého hotelu, ale nešetří. Zamkl mě v jedné místnosti a odešel.
ČTEŠ
Family Tree (Loki FF, CZ)
FanfictionExistuje legenda o ztracené bohyni, o krásné Sigyn, která dokáže nemožné. O bohyni, která vlastní schopnosti čtyř živlů. Jenže když byl Sigyn rok, unesly jí a její rodiče čarodějka uvrhly do Země zapomění. Loki se jí vydá hledat, ale cesta ho zavede...