SOFIE
Upravil mi třmeny a opravil můj sed. Sedlo bylo kupodivu pohodlné, ale styl jsem nepoznávala. Jistě se styly ježdění liší, znám jen western a anglii, maximálně drezuru.
,,Dej paty dolů Sofie." dodal, sedla jsem si rovně a paty dala dolů. Jezdecké lekce mi byl čert dlužný, ale můžu si za to sama. Ukazoval mi město, je to přesně jako z mých snů. Když jsme se vrátily zpátky, bylo tu nějak rušno. Podívala jsem se na Lokiho.
,,Odvedeš koně do stájí." přikázal mi, seskočila jsem z koně, přikývla a vzala jeho koně za otěže. Raději jsem je odvedla. Díky bohu měli boxy vedle sebe. Odstrojila jsem je a našla si čištění. Chtěla jsem z toho mít dobrý pocit. Mě Loki dal bílého hřebce hned vedle boxu toho jeho černého koníka.
,,Na tohle máme lidi Sofie." pronesl ženský hlas za mýmy zády, usmála jsem se.
,,Chci si u toho koně vybudovat důvěru paní." dovětila jsem aniž bych se otočila a dál hřebelcovala sametově bílou srst. Zjevně se mu taková péče líbila, protože spokojeně střihal ušima a ani se nehnul. Potom chtěl pořád drbat za ušima.
,,Můžu tě poslat zpátky domů jestli chceš." řekla, otočila jsem se na ní, je to lákavé.
,,Malovat můžu i tady. Sice mě unesl, ale jako jediný ve mě nevidí zrůdu hned potom, co se dozvěděl co umím. Asi to zní vážně divně, ale mám pocit že jsem tu už byla. Tak nějak vím že jsem doma tady, ne na Zemi. Jako kdybych úplně vypustila to, co bylo tam a zaměřila se na to, co mám tady." usmála jsem se na ní, byla mou odpovědí překvapená.
,,Loki tě chce jen využít Sofie. Chtěl Jotunheim zničit, hodíš se mu do karet."
,,Možná, ale já si to nenechám líbit paní." usmála jsem se, dál mě už nepřemlouvala, ale přišel Loki. Byl překvapený že tu stále jsem.
,,Chceš mě jen využít na zničení Jotunheimu?" zeptala jsem se ho, nedalo mi to.
,,Kdo ti tohle nakukal?"
,,Nevím kdo to byl, ale byla dost přesvědčivá. Dokonce řekla že jestli chci, vezme mě domů. Kdo to byl Loki? Měla pravdu?" zeptala jsem se ho a podívala se na něj.
,,Částečně jí měla, jenže já chci jen sesadit z trůnu Laufeye. Nestojím o zničení, chci jen aby na trůnu nebyl on. Nic víc." řekl, poznala jsem že mluví pravdu.
,,Co ti udělal?" zeptala jsem se ho, poznala jsem to z jeho hlasu.
,,To není pro tvé uši Sofie."
,,Dobře, možná jednou mi to povíš." usmála jsem se, tak zvláštně se na mě podíval.
,,Je pozdě, jdi si lehnout."
,,Jasně tati." pronesla jsem kousavě, zasmál se.
,,Tak běž."
,,Už běžím!" zvedla jsem ruce v obranném gestu a šla do ložnice. Kupodivu jsem tam měla oblečení, mají zvláštní styl oblékání, ale líbí se mi. Jakmile jsem si lehla, tak jsem spala. Měl pravdu...ve všem.
LOKI
Pomalu se mi dostává pod kůži. Je to chytrá holka, ďábelská, nadaná a její krása jí na tom už moc nepřidá. Je to bohyně ve všech směrech. Matka neměla právo jí proti mě stavět, naštěstí Sofie věří mě. Je to divné, ale neposlechla jí. Člověk by řekl že mi věřit nebude, že mě bude nenávidět, ale ona mi věří. Matka tohle přehnala, musím od ní Sofii držet dál. Nechal jsem přivést její ateliér sem, alespoň něco pro ní můžu udělat. Další den ráno byla ve skvělé náladě.
ČTEŠ
Family Tree (Loki FF, CZ)
FanfictionExistuje legenda o ztracené bohyni, o krásné Sigyn, která dokáže nemožné. O bohyni, která vlastní schopnosti čtyř živlů. Jenže když byl Sigyn rok, unesly jí a její rodiče čarodějka uvrhly do Země zapomění. Loki se jí vydá hledat, ale cesta ho zavede...