Sigyn

1.7K 112 2
                                    

,,To že jsi bohyně neznamená, že tě teď nechám jít Sofie."

,,A kdo řekl že chci odejít? Zrovna mě začalo bavit tě provokovat, myslím že si otevřu živnost. Zajímá mě jen jedna věc...odkud jsem?" zeptala se mě, hm, dobrá otázka.

,,Pojď se mnou." řekl jsem jí, vedl jsem jí do knihovny, ignoroval otce a vytáhl knihu.

,,Tady najdeš co hledáš."

,,A víc mi k tomu neřekneš? Vybalíš na mě tu věc s bohyní, a teď jsem mám prolouskat tímhle? Já tě asi vážně podpálím Loki, ale jinde, spálit knihu je hřích." řekla, musel jsem se usmát, její odvaha je to, co jí dělá jedinečnou.

,,Dobře. Mám taky otázku, jaké jméno preferuješ?"

,,Jmenuju se Sofie, jasný?"

,,Jasný." zopakoval jsem po ní, zasmála se. Nalistoval jsem v knize tu legendu o Sigyn.

,,Takže jsem bohyně ledu a ohně?" zeptala se mě, byla do toho vážně zapálená.

,,Ano, tvoji předci pocházejí z Jotunheimu. Podle tohohle tvoji rodiče jsou v Zemi zapomění, tudíž máš nárok na Jotunheimský trůn, ze zákona ti musí dát Layufey přednost a sám ustoupit." řekl jsem jí, šokovaně vzhlédla.

,,Proč mám pocit, že bych ti měla za ten můj únos poděkovat?"

,,Možná časem Sofie."

,,Můžu se tě na něco zeptat?" podívala se na mě, koutkem oka jsem zahlédl jak otec zporozněl. Čekal že jí ublížím, ale neudělal bych to.

,,Ptej se."

,,Naučíš mě jezdit na koni?" řekla, zasmál jsem se.

,,Čekal jsem něco horšího než jen hodiny jezdectví."

,,Raději nechci vědět na co myslíš." dodala s úsměvem, to je potvůrka prohnaná.

,,Právě jsem ti řekl že máš nárok na trůn ledových obrů a ty se mě ptáš na hodiny jezdectví. Je to trochu zvláštní, to uznej sama."

,,Jo, ale já nikdy nebyla jako ostatní. Vždycky jsem vyčnívala, vždycky jsem byla ta špatná já. A víš co? Líbí se mi to. Raději budu mít navždy nálepku sobecké mrchy, než abych musela žít podle něčího očekávání." usmála se, asi to neměla lehké.

,,Tak pojď, ukážu ti stáje."

,,Dobře, ale budu marná." prohlásila a šla za mnou. Tohle bude ještě zábava.

FRIGGA

,,Co je to za dívku co je tu s Lokim?" zeptal se mě Odin, on tady má dívku?

,,Jaká dívka? Víš o ní něco Thore?" otočila jsem se na našeho syna, usmál se.

,,Ano, Loki jí unesl z Midgardu, ale jak se zdá, nemá z něj strach. Řekl bych že přešly do přátelské fáze. Nemyslím si že to jejich přátelství vydrží." zhodnotil jejich vztah Thor.

,,A jak se jmenuje?"

,,Sofie, podle toho co jsem o ní zjistil, je to hodná holka. Vede dětský sbor, zpívá, hraje na několik hudebních nástrojů, je to i malířka, kreslířka a ilustrovala nějaké knihy pro děti. Její rodiče jí při první příležitosti strčily do internátu, dost si toho prožila, prošla si roky šikany. Nevím co po ní Loki může chtít." dodal, má krásné jméno. Sofie.

,,Já to bohužel vím. Ta Sofie je pravým jménem Sigyn. Bohyně ledu a ohně." řekl Odin, takže jí chce využít. Unesl jí aby jí využil pro svoje plány. A já marně věřila v jeho nápravu. Šla jsem to vydýchat ven, viděla jsem jí jak drží otěže.

,,Tak honem do sedla, nemám na tebe celý den."

,,Neprovokuj mě Loki! Víš že jsem ti slíbila že tě podpálím že jo? Já na něj nevylezu! Víš jak je ten kůň vysokej?" ptala se ho, musela jsem se usmát, nenechá si nic líbit.

,,Pomůžu ti, ale poprvé a naposledy. A s ohněm na mě nechoď."

,,Ne? Jen počkej." zasmála se, najednou jako kdyby vzplála. Loki se zasmál.

,,Hezký, vážně, ale ten kůň se tě bojí. Táborák dnes nebude."

,,Ty jeden, pochytil jsi naší mluvu. To je super, všichni tu mluví jako u nás bibložrouti. Však víš co tím myslím ne? Takový to Ať je bůh milosrdný, Pane bože dej ať není válka, Pane bože co jsem komu udělala nebo Pane bože pomoc mi ze srabu." Sofie asi nebude tak hodná holka, nebo jí už Loki stihl zkazit. Pomohl jí do sedla, ale sedět rovně moc neuměla. Jestli jí Loki jednou ublíží, postarám se o to, aby se vrátil do cely.

Family Tree (Loki FF, CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat