Překvapení

1.4K 86 0
                                    


SOFIE

Po návratu zpátky, jsem ospale zívla, ale spát jsem nešla. Netušila jsem že by se mi život tady mohl tak líbit. I kdybych se pořád považovala za člověka, milovala bych to tu stejně. Všichni jsou ke mě milý, tedy až na Thora. Já vážně netuším jaký se mnou má problém, ale nemá mě rád. Docela mě to mrzí, protože jsem nechtěla dělat problémy. Nechtěla jsem aby Thor měl na Lokiho ještě větší pifku. Musela jsem myslet na rodinu. Mamka pracuje, takže nemá čas a táta je nezaměstnaný. S rodiči jsem se už dlouho neviděla, nerozuměli jsme si. Po tváři mi tekly slzy, posadila jsem se na schodiště a opřela se o sloup. Rukávem jsem si setřela slzy a jen tak hleděla na západ slunce.

,,Sofie?" oslovil mě ženský hlas, otočila jsem se a pousmála se.

,,Paní?"

,,Co se stalo? Udělal ti můj syn něco?" ptala se mě starostlivě, usmála jsem se.

,,Ne, jsem v pořádku. Nic mi není."

,,Něco ti přece jen musí být Sofie, povíš mi to?" naléhala a sedla si ke mě.

,,To já jen že jsem vlastně myslela na rodiče. Nestýská se mi, tady to zbožňuju, líbí se mi tady. Jen jsem přemýšlela nad tím, že na mě vlastně nikdy neměli moc času." řekla jsem jí, usmála se, dala mi ruku kolem ramen a podívala se na mě.

,,Kdyby ti ubližoval, řekneš to, že?"

,,Neubližuje mi, vážně." zasmála jsem se, trochu mi zvedla náladu. Ještě chvíli tam se mnou seděla, ale potom jí někdo zavolal. Šla jsem do své ložnice, cestou jsem natrefila na Lokiho.

,,Sofie? Podívej se na mě." hned poznal že se něco děje, raději jsem sklopila hlavu a otevřela dveře že půjdu dovnitř, ale nešla jsem sama. Jakmile se dveře zavřely, otočil mě k sobě.

,,Sofie, odpověz mi." řekl už klidnějším a měkčím hlasem, chtěl to vědět. Sklopila jsem hlavu, nechci aby se mě na to ptal. Nechci se rozbrečet, a hlavně ne před ním. Prsty mi zvedl bradu a tím mě donutil se na něj podívat. Poznal že jsem brečela.

,,Já jen přemýšlela o své rodině, nic víc."

,,Pokud máš kvůli nim brečet, nestojí ti za to." usmál se na mě, jemně jsem přikývla. Opatrně mě pohladil po tváři, musela jsem se zasmát.

,,Nejsem z cukru Loki."

,,To já vím." usmál se a potom už neváhal. Přitáhl si mě k sobě, jen jsem se zasmála. Musím uznat že líbat umí, ale je to bůh, takže by byla ostuda kdyby to neuměl.

,,Tohle asi v plánu nebylo co?" zasmála jsem se po chvíli, pořád měl ruku na mých zádech a asi mě nemínil pustit, co už. Stejně bych neodešla.

,,Něco se naplánovat nedá."

,,Víš že jsi tohle řekl hezky?" strčila jsem do něj, začal se smát. Ještě jsem ho neslyšela se smát. Je to pro mě novinka, ale krásná novinka. Mám pocit že je uvolněný, že si nemusí na nic hrát, je prostě sám sebou. Je takový, jaký doopravdy je, ne takový jak ho vidí okolí. Stejně mu moc křivdí, vidí jen tu jeho masku, ale za ní nevidí. Já ano, vidím za tu ledovou masku, a je za ní takovýhle Loki. Uvolněný, směje se, stará se. Přála bych jim vidět tohohle Lokiho.

,,Běž si lehnout Sofie, je pozdě." usmál se na mě zachvíli, stáhla jsem ho k sobě. Na chvilku odešel, ale potom se zase vrátil, a já ho už odejít nenechala.

FRIGGA

Ta situace se Sofií se mi nelíbila. Loki na ní nemá dobrý vliv, je impulzivní, nezávislá...prostě je jako Loki. Zajímá mě jestli je taková už od malička, nebo jestli to z ní udělal Loki. Šla jsem za ní, Thor a Jane přišly aby jí odvedly zpátky na Midgard. Procházely jsme chodbou, potichu jsem otevřela dveře od Sofiiny ložnice, ale zůstala jsem v šoku zírat. Takže proto si jí tak hlídá, zamiloval se do ní. Vypadal spokojeně, možná že ho Sofie změní. Zase jsme odešly, všichni byly překvapení.

,,Tak tohle jsem nečekala že uvidím." zhodnotila situaci Jane, bohužel má pravdu.

,,Nevydrží to, jakmile Sofie zjistí co je Loki zač, dopadne to jako jindy."

,,Ona sama je budoucí královnou Jotunheimu, nemyslím si že by si zrovna jí chtěl Loki znepřátelit." namítla jsem, pořád doufám v jeho nápravu. Jestli je to Sofie, tak ať.

,,Nedokážu si představit že by se někdo jako on usadil."

,,Já docela ano. Všichni kromě Sofie nad ním zlomili hůl, rozumí si. Nechala bych je být, pokud se změní, poznáte to." narazila na správnou notu Jane.

,,Jane má pravdu, nesmíme je rozdělit."

,,Ublíží jí matko."

,,Bude to znít divně, ale podle toho co jsi říkal, by jí neublížil." přidala se na mou stranu Jane, ať je Loki jakýkoliv, ale Sofii by neublížil.

Family Tree (Loki FF, CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat