Bilgiler ;)

513 9 1
                                    


  İblisin kendisinde olduğunun farkında olmayan insan sürekli bir şeyleri veya bir kişiyi eleştirir. O insana şefkat göstererek iblisi orada kovabilirsiniz.
• İçimde biri konuşuyor diye psikolojik tedaviler için hastanelere giden çok insan vardır. Bazı tıp terimleriyle cinlerin varlığının gizlenmesi insanların gerçekleri görmesini engellemektedir. Halbuki insan yaşadığı şeylerin kendi ruhundan kaynaklanmadığı ve dış bir varlığın yaptırdığı nedenini gördüğünde zamanla kendi sorunlarını yenecektir. İnsan, cinleri fark edip ona uymamayı düşündüğünde otomatik olarak tanrıya sığınmış olmaktadır. Fark edilen cinlerin etkisi zamanla kaybolmaktadır. İnsan yeterki cinini ve yaptıklarını fark etsin ve hatalı işler yaptığını ve hatalı düşüncelere kapıldığını fark etsin yeter. Fark etmek cini öldürmek demektir. Kısa zamanda sıkıntılarından kurtulacaktır. Ancak tanrıya dua etmekten geri durmamalıdır. Sürekli Allahtan yardım dilemek cinlere kılıç darbesi gibi gelmektedir.
• Psikojik hastalıklar tamamen cinlerdendir. Psikolojik tedaviler için doktorlara gidenler birtakım uyuşturucu, sakinleştirici, ve ağırlaştırıcı ilaçlar kullanmaktadır. Bu ilaçlar sorunlarınızı çözmemekte zaman kaybettirmekte ve geçici olarak erteletmektedir. İlaçlardan çok düşünsel tedavi olan terapi yöntemleri cinlerin etkilerini kırmaya yönelik çalışmalardır. Karşılıklı konuşularak yapılan terapilerde amaçlarımız, takıntılarımız ve sorunlarımız tespit edilerek uygun düşüncelerin yerine konulması ile cinin etkisinin kırılması çalışmasıdır. Olumsuz ve yanlış düşüncelere sevkeden kaynagı(cini) fark etmek ve cinin fikirleriyle mücadele etmek ve tanrıdan yardım dilemek sorunları çözmektedir.
• Ayakta ve ensede kaşıntı cinlerin bedene giriş yaptığı bölgelere işarettir.
• İnsanı horlayan, değersizleştiren, saygıdan yoksun kılan, alçaltan kısaca hayasızlık iblistendir.
• Arzularının kölesi olmayan iblisin egemenliğinden kurtulmuş demektir.
• Sırta vurulduğunda anlayışla karşılamayıp sinirleniyor ya da hemen tepki veriyorsa iblisin cinlerinin etkisindedir. Korku refleks, ani hareket, panik atak iblistendir.
• Bir çeşit öksürük, üst solunum yolu ile boğaza bir şey kaçmış gibi oluşan öksürük hali cinlerdendir. Bedene giriş için ağız yolunu kullanan cinlerin meydana getirttiği öksürüktür.
• Aniden arkaya bakan, takip ediliyormuş hissi, arkanda biri var hissi, yanından karartı geçtiğini zannetme, gözünün yakalayamadığı karartı hali, gözünü kapattığında birtakım şekiller görüyor hissi, sıkılma, gerilme, daralma, şikayetlenme, mide ağrıları, elbiselerini gevşetme isteği gibi haller cinlerden kaynaklıdır.
• Sınırsız yeme isteği iblisin işidir. Bedene hükmedebilmekte ve nefse hakim olabilmektedir. Cinsel arzuları ve bedensel faaliyetleri arttırabilmektedir. Doyumsuz iblis sevgili hastalığı obezitedir. Ve pek çok insanın ayağını kaydırmıştır. Obeziteden kurtulmak için sürekli Allah'tan yardım dileyin ve oruç tutun.
• Nazar, insan da öldürür, binayı da devirir. Hayvana zarar verdiği gibi araçlara kaza da yaptırır. Beğenici bakıştan uzak durunuz.
• Cinlere karşı cinlerle korunma olmaz. İnsanın düşmanı olan türden insana fayda gelmez. Yılanların arasına düşen timsahın önüne kendisini atmaz. Bu nedenle cinlerin etkisinde kalan ****** ve büyücülere giderek cinlerden yardım almamalıdır. Bu sıkıntıyı daha da kötüleştirir ve kronikleştirir. Cinlerden korunma konusunda başka seçenekler arayanlara neden Allah'a inanmıyorsun. Neden Allahtan dilemiyorsun neden Allah'a güvenmiyorsun sorusunu sormalıyız. Günahsız insan olmayacağı gibi Günahlarımızdan dolayı güvensizliğe düşmekte şeytanın aldatmasıdır.
• Bir işin başında Allah'a sığınan kişi daha en baştan cinlerin etkisinden sıyrılmaktadır. Kendi kendine birtakım çabalar içinde olup meşru olmayan yollara düşmektense işleri Allah'a havale eder ve ona sığınırsanız işler kendiliğinden sizin lehinize hareket etmektedir.
• Resim, elbise, tırnak, saçteli gibi kişiye ait her şey büyü yapımında adresi tespit için kullanılır. Yani o kişiyi temsil eden her metaryel büyü yapılacak kişiyi tepit amacıyla kullanılmaktadır.
• Büyücüler ve cinciler isteklerinde ve büyülerde başarılı olmak için şeytana boyun eğerler. Büyü yapılırken birtakım rutieller yapılır. Mesela Allahı inkar sözleri kullanılır. İnkar tipi davranışlar, küfür içerikli sözler, kuran ve ayetleri tersten okuma, domuz yağı ve sidik ile silme, Allah'a karşıtlık içerikli söz ve eylemler, Şeytana övgüler, kurban kesme gibi davranışlar bulunur. Cinlere karşı bu toprakların sahibi, güç sahibi, dostum ve büyük gibi sözler cinleri yüceltmeye yöneliktir ve büyülerin ve işlerin gerçekleştirilmesinde yardım dilemek amacıyla kullanılır. Bunlar tam bir küfürdür. İnsan da Allah'a namazda bu tarz ifadelerde bulunur ve Allah'tan yardım diler. Sonuç ifadesiyle tanrınız kim, kimden yardım diliyorsunuz buna dikkat etmelisiniz. Şeytan insanı açıkça cehenneme götürür, ona uymayın. O batıl ve kötü işlerde insanı kullanmaktadır. Büyü yapmak ve yaptırmak bir bakıma şeytana ibadet etmektir. Aslında insanoğlunun düşmanı olan şeytanı dost seçmek, Allah'ı karşına almaktır.Şeytan kafir edip bir süre isteklerini yaparak kendine bağlı kılar. Ancak Allahın yolundan ve Allah'a yönelmekten insanı alıkor. Büyük günahlara düşürmeyi hedefler. Hedeflerine ulaşınca cehennemi hak etmiş olana artık sırtını döner. Saptıracak yeni insanlar bulur.
• Cinler insanı telkinlerle yönlendirirler. Bedenlerinde birtakım değişimler yaptırırlar. İblis cinsellikte açlık ve yeme iştahını birtakım düşüncel nedenlerle tetiklerler. Artık insan bir noktada tamamen cinlere uymaktadır. Cinler insana bir şeyler yaptırabildiği gibi Tanrına yedi kudretiyle nefse hakimdir. Cinsellik, yeme, hastalık gibi bedensel olaylara tanrı tamamen hakimdir. Allah insana tam hükmetmektedir. İnsan yeterki Allah'tan dilemiş olsun. Cinlerden yardım alanlar hem amaçlarına ulaşamazlar hemde aldatılırlar. Ve cehennemi hak ettirirler.
• Yeryüzünde çok çeşitli cin türleri vardır. Bunların farklı görevleri, ilgi alanları, farklı yeteneklileri, yaratılış gereği uzmanlık alanları vardır. Hepsi kendi alanında uzmandır ve tecrubelidir. İşçi sınıfı, orta sınıf, tecrübeli ve yetenekli olanları, alim bilgili ve ifrit olanları vardır.
• Geceleri kadınları baştan çıkartan cazibe şeytanı olduğu gibi erkekleri sabah yataktan kalkmadan cinselliğin türlü yanlış fikirleriyle sapkınlaştıran cinlerde vardır. Bu dişi iblisler akraba, komşu ve çevrenizdeki çekici gençleri hedef göstererek azdırır. İnsan bu düşüncelerin genellikle farkında olmaz ve kendinden zanneder. Bu düşünceler insanın kendinden kaynaklanmaz iblisdendir ve insan etkisinde kalır.

Korkma Sadece OkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin