devamm

263 10 0
                                    


  • Tanrıya sadık olmaya çalışan bakir bir kızı, cinler şunlarla aldatır. 'Şan, makam, yakışıklı erkek ve bol yaşam ile aldatır. Arzulara doyum ve bol yaşam karşılığında ruhunu şeytana satar. Cinlerin egemenliğinde inançsız olup alçalmak kaçınılmazdır. Cinlerin hedef gösterdiği o güzel yaşama ve o muazzam hedefe ulaşmak cinlerin yardımıyla mümkün değildir. Her konuda batıl bir yolu seçmiş olan asla hedefe varamaz ve hep kaybeder.
• Şeytanlara uyan bir insan zamanla simaları bedenleri ve giyimleri değişir. Anlayışları da değiştikçe görünümleri simaları da değişir. Her dönem dünya görüşü şekline yansır.
• Dünyada zulmeden her varlık cezasını cehennemde görecektir. Dünya yaşamındaki tercihler cehenneme gidişi belirler. İblis nasıl insana düşman olup sürekli insana kötülük yapmayı seçmiş ve bunu uygulamış ise karşılığını ahrette mutlaka görecektir. İblis insan üzerinden geçinmeyi ve yaşamayı seçmiştir. Hak bir yol tutabilir iken batıl bir yol tutmuştur. Hayvanlar da böyledir. Mesela aslan geyik yiyerek varlığını ve yaşamını sürdürmüştür. Böylece aslan batıl bir yol seçmiştir. Geyikler aslanlardan ahrette alacaklıdır. Canları karşılığında hayatlarını alan aslanları cehenneme gidişine neden olacaktır.İblis gibi insanlar da hayvanlar da yaptıklarının karşılığını mutlaka alırlar. Mesela başkasının eşiyle birlikte olmak isteyen bir serçe girdiği kavga ile bir gihay yolu tutmuştur. Ve mutlaka ahrette bu kavga sorgulanacaktır. Hayvanlar da hesaba çekilirler. Bu hesabı aslında her varlık kendi içinde verecektir. Ayrı bir dış hesaba gerek duyulmayacaktır.
• İyi ve ahlaklı kişiler dünyada hoşlanılmazdı. Çünkü onlar fedakar olmayı öğütlerlerdi. Bu da insanların çıkarına gelmezdi. Ancak insanlığın çıkarına gelirdi.
• Cinsellik ve şehvet şeytanın en etkili yöntemlerindendir. Hatta iblis fahişeliğin kutsallığını meşrulaştırmaya çalışır. İblis cinselliği bozar, sürekli fazla arzuya yönelterek zamanla iğrençliklere sürükler. İnsanı yoldan çıkarır grup sexten, homo seksüellik, hemcins ile birliktelik, cinsellikte şiddet gibi yönlerle azgınlaşan ve cazipleştiren saplantılara düşülür.
• Manevi değerlerin ve ahlakın gücü azalınca maddeci şeytan sahneye çıkar. Şeytan yeryüzünde etkili bir figür haline geldi. Yeryüzünün belirli dönemlerinde şeytanın egemenliği görüldü. Roma imparatorluğu da ABD imparatorluğu da bunlardan biriydi. 1789 Fransız ihtilali ile kardeşliğe son savaşı açan yine şeytandır. Ama şeytanın yıkılışı kaçınılmazdır.
• İblis de Adem de Tanrıyı görmedi. Adem'in cenneti dünyada idi bolluk içinde bir diyarda yaşadı. İblis Adem'i saptırınca diyar iklim değişikliğiyle kuru çöle dönmeye başladı. Adem de bulunduğu yeri terk etmek zorunda kaldı.
• Melekler, şeytanların düşmanlıklarına karşı dünya halkını haberdar etmek için ellerinden geleni yapmaktadırlar.
• Şeytani cinlerin lideri İblis Işığın prensi muktedir Tanrının kudretini gasp etmeye çalıştığı için yeryüzünün yöneticiliğinden düştü. Adem'i reddederek Tanrıya asi oldu. İnsana iyilik ederek cennete ve tanrının rızasını umması gerekirken insana kötülük ederek beslenmeyi seçti ve dünyayı istedi.
• Cinler nerede hoşnutlukla karşılanacaklarını bilirler. Bazıları beşeri beden içerisinde olup, toplumun dış olaylarına ve iş hayatına sızarlar, daha başkaları ise beşeri gözlerle görülmezler. Bunlar bazen bir erkeğin ya da bayanın iç hayatını obsede ederek kendilerine bağlarlar.
• Cinleri belirli dönemlerde reddedip yendiğinizde basit alandan daha zor olana doğru aşamalı olarak kendisinden çok daha kötü alanda size tekrar gelecektir. Eğer Allah'a inanıyorsanız ve inancınıza sıkıca bağlıysanız birtakım sınamalardan geçeceksinizdir ve her sınamalarda daha güçlü konularda yoldan çevirici güçlü cinler gelecektir. Evlat, mal, dünya, kadın, cinsellik, yemek gibi çoğu alanda sizi celbedecek kazanımlar sunulacaktır.
• Cinler, nefsaniyet, açgözlülük ve gaddarlık şeklinde tezahür ederler. Başkaları için hiçbir sevgi beslemezler, tüm düşünceleri kendilerinin üzerinde odaklanmıştır. Bunlar yeryüzünde bulunan ve mahvedebileceği kimseler arayan iblisin cinleridir.
• Emniyet içerisinde olduğunuzdan pek emin olmayınız. Korunmanız için "Tanrıdan yardım dileyin.".
• İmanla ve sevgi ile dua edildiğinde yeryüzü İblis'in entrikalarından ve karanlık güçlerden korunacaktır. Şer güçleri bir sevgi atmosferinin içinde iş göremezler. Onların dayanağı ve kuvveti, savaşlar ve ayaklanmalar, açgözlülük ve nefsaniyettir.
• İnsan dua ettiğinde büyük ve göz alıcı bir ışık çıkartır. Cinler, ışık üzerilerine çevrildiğinde dehşete düşerler ve kaçarlar. Biliniz ki karanlık, Tanrının ışığında kaybolur.
• Cinler insanı yönetir. Cinler bir algı oluşturur ve toplumda çoğunluğu yönetmeye başlarsa insanlarda şeytani bir kültür oluşur. Devrin algısına sahip olurlarsa cinlerin kuralları toplumca kabul görür. Ve o toplum obezleşir, cinsellikte sapkınlıklara düşerler. Boşanmalar artar ve cinsellik normal olmayan şekilde alenen serbest ve yaygın olur. Toplum bozulur, kimse kimseye güvenmez, herkes rahatına düşkün ve hazcı olur. Ne paylaşmak ne de sevgi bilinir. Yozlaşmış bir toplum cinlerin eseridir.
• Saldırgan ve suçlayıcı tavırlardan uzak durun. Bu iblisin doğal davranışıdır. İnsanları kötüleyerek ve kırarak bir yere varamazsınız. Rızkınız konusunda endişe etmeyin. Ve gıybet ve kötülüklerle kazancınızı bozmayınız.
• Cinler şekil almamış, bedene bürünmemiş manayı oluşturan kuvvetlerdir. Cinler ve melekler mana, his, vesvese, düşünce meydana getirirler. İyi düşünceler veya iyi hedefe yönelik düşünceler meleklerden çıkar. Kaynağı meleklerdir. Kötü düşünceler ve kötü hedefe yönelik düşüncelerin kaynağı da cinlerdir.
• Mana maddeyi etkiler ve yönlendirir. Hareketi ortaya çıkartan manadır ve bir hedefe yöneliktir. Mana maddeden temel sebebidir.. Maddenin şekil almasını ve tüm yaşamı manalar etkiler. Bu nedenle düşündüklerinize, amaçlarınıza çok dikkat etmelisiniz. Hastalıkların, stresin ve kanserlerin kaynağının düşünsel dünyamız olduğu ortaya çıkmıştır. Kuantum fiziği tüm bunları doğrulamaktadır. İnsanın iyiliği tercih etmesi tüm hayatını olumlu yönde etkilemektedir.
• Vesvese duyulan anlamlardır. Buna düşünceler de denir. İnsan bizzat kendisi düşünmez. Düşünce cinlerden ve meleklerden çıkar, düşünce insanın kendisinden olmayan bir şubedir. Düşünce farklı bir kaynaktan çıkar. İnsanın zihnine gelir ve oradan geçer. Gerçekte insan düşünmez. Düşünüyorum öyleyse varım kelimesi şeytanın sözüdür. Öncelikle düşünmüyoruz. Var olmak ta düşünceye bağlı değildir. Yaşam alemine geldiyseniz varsınız demektir. Gören göz, duyan kulak ve bir kalbiniz varsa hissediyorsanız o zaman varsınız. İnsan Allah ile var olur. Allah istediği için siz yaşarsınız. Allah yoksa yaşam da yoktur. Ama yaşam yoksa Allah halen vardır. Belki başka varlıklar için yaşam vardır.
 

Korkma Sadece OkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin