Şuan odam da oturmuş korkuyla size bu mesajı yazıyorum. Ben değil o yazdırıyordu.
Gece odamda ki sese uyanmıştım. Ayak seslerine sanki biri odamda bir oyana bir buyana yürüyordu ama hızlı yürüyordu. Korkuyordum gözlerimi açmaya. Gözlerimi açmaya karar verdiğim de ses durmuştu. İşte anlamıştı uyandığımı...
Gözlerimi açtığımda önce hiç bir şey görmedim. Gözlerimin alışmasını bekledim. Sonun da alışmıştı gözlerim. Hemen odayı incelemeye başladım hiç bir şey yoktu. Kafamı çevirip seslerin çıktığı yere baktım.
İşte oradaydı tahtanın üzerinde ıslak ayak izleri vardı. İşte o an donmuş kalmıştım. Üstelik ayak izleri yatağımın yanında bitiyordu.
Korkuyordum hemde çok ama sesim çıkmıyordu bağırmak istiyordum ama ses çıkmıyordu.
Kafamı yerden kaldırıp tavana bakmaya başladım. Keşke bakmasaydım tavana. Oradaydı bir kız vardı üzerinde beyaz ıslak bir elbise vardı. Gözleri yoktu evet yanlış duymadınız bildiğiniz yoktu. Simsiyah tı. Ama beni şaşırtan bu değildi.
O kız şuan odamın tavanın da durup bana bakan o kız dı.
Kim mi?
İki yıl önce bir pazar günü bu kızın bulunduğu arkadaşlarla beraber ormana gittik. Epey eğlendikten sonra eve dönmeye karar verdik. Bu kız hemen gitmemiz gerektiğini çünkü burasının lanetli olduğunu söyledi korkuyordu. Bu benim ve diğer kızların hoşuna gitmişti. Onu korkutmak istemiştim. Ve o akşam eve gitmedik. Orman da kaldık. Ama kız çok Korkuyordu sürekli"o geliyor " diyordu. Ama biz ciddiye almadık kızı. İşte ondan kısa bir süre sonra o geldi gözleri olmayan çok pis kokan bir yaratık gelmişti biz kaçmaya başladık. Kız çok korktuğu için benimle beraber geldi ama bir süre sonra yaratık bizi bulmuştu. Kızı yaratığın önüne attım ve ben kaçtım. Bu olaydan bir kaç gün sonra kızın cesedi bir kuyunun için de bulundu.
Şimdi o burada benim odam daydı intikam için geri dönmüştü.
"Sen? " demiştim korku dolu bir sesle.
" Ölümüne hazır mısın Elif?" demişti.
Değildim sadece bana bir kaç dakika vermişti ben ona o bir kaç dakika yı bile vermemiştim. Bu notu yazmam için vermişti özür dilerim ama bunu yapmak zorundaydım. Arkamı döndüm ve hazırlandım ölümüme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkma Sadece Oku
HorrorKarabasan 02.07.2018 sıra 1 ☺☺☺ Okurken tüylerinizi diken edecek hikayelere hazırsanız hemen şimdi bu kitabı okumalısın.