Stál jsem vedle kostela. No nevím, jestli se tomu dá říkat kostel, je to spíš jeho zřícenina. Za mnou stál Josh a čekal na moje rozkazy. Vzal jsem vysílačku a povolil útok ve chvíli, kdy jsem zaměřil náš cíl. Bylo to modrovlasé děvče z gengu ,,Čiči,,. Ani jsem netušil, že jsou zde i holčičí gengy. Můj geng tu není dlouho, přišli jsme se dobojovat na vrchol teprve nedávno, ale měli jsme to v plánu už dlouho. Dal jsem rozkaz a oni zaútočily. Stál jsem opodál. Z tohohle mě mohly vynechat. Já holky nemlátím, i když jsou v gengu, co jde proti nám. Ale stejně s tím budu muset jednou začít, ach jo. Uslyšel jsem za sebou zvuk křupnutí kosti, který mě vyvedl z myšlenek. Otočil jsem se a instinktivně se skrčil. Stál tam muž s bílými vlasy a smál se nad tím, jak snadno vyhrál. Najednou se otočil mým směrem a zamířil ke mě. Už jsem si myslel, že je nejspíš po mě, protože to vypadalo, že by mě zničil máchnutím ruky, ale někdo na něj zavolal.
,,Shiro, pojď už!" uslyšel jsem říkat nějakého jiného muže z jeho gangu.
Muž s bílými vlasy, tedy Shiro, se otočil a odešel pryč. V té chvíli jsem si oddechl.
,,Kyuke pojď ještě by jsme si měli něco zařídit." řekl Josh.
Ještě chvíli jsem sledoval místo, kde před chvílí stál Shiro. Ve chvíli jsem uviděl, jak se tím místem něco mihlo. Něco velkého a bílého. Dál jsem si nad tím nelámal hlavu. Vstal jsem z podřepu a šel se svým gengem na místo, které vytáhly z té holky. Byla to stará opuštěná budova ještě v docela dobrém stavu. Vešly jsme dovnitř. Tady na tomhle místě vznikly nejlepší gengy v Tokyu. Chvíli jsme bloudily kolem kleci se zvířaty. Proč tu jsou??
,,Vítejte." řekl docela dost starý muž s zjizvenou tváří.
Jen jsme na to kývly a čekaly, co nám řekne.
,,Přišli jste tedy bojovat?? Pak pro vás mám jednu malou novinku. Každý gang má své zvíře, svůj symbol síly. Jak se jmenuje vás gang??"
Chvíli jsme na něj jen blbě zírali, než jsem se rozhodl odpovědět.
,,Černí panteři." vyšlo ze mě a já jen doufal, že nám toho pantera vážně nedá.
,,A vás šéf je?"
Jen jsem se přihlásil sledoval, jak mizí za dvermi, které už jen tak tak vysely na pantech. Zanedlouho přišel a vážně vedl toho pantera.
,,Tohle je Kuro. Musíš si ho ochočit." řekl ten muž a pantera mi předal.
Nejdřív jsem se ho bál, ale po chvíli mi došlo, že se chce spřátelit. Pohladil jsem ho po hlavě a on se ke mě přitulil. Usmál jsem se a podíval se na svůj gang. Jen na mě kývly. Tak dobře. Vysli jsme ven ze staré budovy a vydali se tentokrát k našemu úkrytu. Byl to maličký domeček do ktereho jsme se málem ani nevlezli a ještě teď, když máme sebou Kura. Podíval jsem se na toho pantera. Byl to opravdu nás symbol. Jen jsem pořád nemohl pochopit, proč jsou v gengu tyhle zvířata. Raději jsem to dal neřešil a vlezl do úkrytu. Určitě na to později přijdu.
ČTEŠ
Povinnost šéfa gangu
RomansaKyuke Kuro je dvacetiletý muž s černými havranímy vlasy a červenýma očima a je to šéf gangu ,,Černí panteři,,. Netrvá dloho co potká Okami Shira. Je to dvaadvacetiletý muž s jasně bílými vlasy a zelenýma očima, který je šéf gangu ,,Bílí psy,,. Kyuke...