O měsíc později:
Vydal jsem se cestou, která se mi nejvíce znechucovala. Cestou podřízeného. Jako člen gangu ,,Bílí psi,, jsem už nemohl nadále vést žádný jiný gang a ani tenhle. Šéf gangu, Okami Shiro, je mnohem silnější, než já, takže se s ním raději ani neměřím. Ale Kuro mi zůstal. Pořád chodí se mnou a chrání mě. Díky němu na mě nikdo nemákne. Jen jsem pořád přemýšlel nad tím, proč jsem se k nim vlastně přidal. Z myšlenek mě vytrhnul něčí hlas.
,,Kyuke?" zašeptal někdo hned vedle mě.
Trhnul jsem sebou a podíval se za hlasem.
,,A-ano?" vykoktal jsem.
Byl to Shiro. Najednou se Kuro rozhodl projít a zmizel s pokoje. Právě teď bych byl raději, kdyby tu zůstal. Ani nevím proč, ale v přítomnosti Shira jsem byl nervózní. Sklopil jsem pohled na zem a snažil se uklidnit svoje mlátící srdce. Udělal jsem par kroku zpátky a opřel se o zeď. Byla tak studená. Shiro se najednou objevil těsně přede mnou. Až moc těsně přede mnou. Cítil jsem jeho dech i jeho teplo. Byl u mě tak blízko.
,,Děje se něco??" zeptal se mě.
,,Ne, mělo by??" řekl jsem potichu.
,,Jen že jsi celý červený a za chvíli nejspíš začneš koktat."
,,T-to není pravda."
A sakra! Já vážně začal koktat!! Jsem to ale debil! Jeho ruka se najednou objevila na mé bradě. Pomalu zvedl můj obličej. Byl u mě tak blízko, že jsem cítil, jak je celý vzrušený z mého rozrušení. Najednou se jeho rty dotkly mých. Otevřel jsem lehce pusu, abych mu usnadnil přístup. Ani jsem nevěděl, proč to dělám, ale prostě jsem to dělal. Schytal jsem pořádně mokrou pusu. Uslyšel jsem někoho vrčet. Shiro to slyšel taky a tak se ode mě odtáhl. Oba jsme se podívali směrem, odkud vrčení šlo. Byl to Kuro. Jak jsem říkal, nikoho mi nepustí k tělu.
,,Kuro sedni." na můj příkaz vůbec nereagoval.
Tohle nevypadalo dobře. No ne pro Shira. Kuro se rozhodl pro trest na honěnou. A tak hra začala. Nemoh jsem nic dělat, v tomhle Kuro neposlechne. Bylo mi Shira opravdu líto. Ale co to mělo znamenat? Vždyť jsem na holky. Ale bylo to docela dobré. Šel jsem si lehnout. Chvíli jsem se převaloval, ale nebavilo mě to, a tak jsem usnul.
Ucítil jsem dotek mezi nohama. Něčí vzrušení jsem ucítil hned na to na zadku. Uslyšel jsem jeho hlas. Byl mi až moc povědomý. Rukou mi zajel pod boxerky a začal mi ho hladit. Druhou rukou si hrál s mojí bradavkou a já začal vzdychat.
Vzbudil jsem se uprostřed noci zalitý potem. Kuro se na mě ustaraně díval. Pohladil jsem ho po hlavě.
,,Neboj, jsem v pořádku." zašeptal jsem.
Jen zavrněl a nadále spal. Proč se mi o něm musí zdát?? Ucítil jsem, že můj kamarád volá a chce dodělat, ale na to jsem neměl náladu. Opět jsem zalehl a snažil se usnout, ale kdykoliv jsem zavřel oči, vybavil se mi ten sen. Vybavil se mi on. Proč se mi dostal do hlavy?? Přoc zrovna on?? Bál jsem se usnout ale nakonec se tak stalo. Naštěstí se mi o něm už nezdálo.
ČTEŠ
Povinnost šéfa gangu
RomansaKyuke Kuro je dvacetiletý muž s černými havranímy vlasy a červenýma očima a je to šéf gangu ,,Černí panteři,,. Netrvá dloho co potká Okami Shira. Je to dvaadvacetiletý muž s jasně bílými vlasy a zelenýma očima, který je šéf gangu ,,Bílí psy,,. Kyuke...