Možná ho vážně miluju!

450 30 3
                                    

Mohly být tak v tři hodiny ráno, když mě vzbudila mokrá postel. Poslední dobou se mi to děje pořád. Už si pomalu zvykám na sny o něm. Uslyšel jsem kohosi klepat. Kdo to v tuhle hodinu mohl být??

,,Dále." řekl jsem a rychle zakryl mokrou postel.

Byl to Shiro. Otočil jsem se k němu zády a dělal, že ho nevnímám. Chtěl jsem, aby odešel.

,,Jak jsi se rozhodl??" zašeptal.

Stál těsně za mnou.

,,Řekl jsem ti, že je to nechutný a že to odmítám." zamumlal jsem do polštáře.

,,Vážně??" řekl a strhl ze mě peřinu.

,,Tak o kom se ti už přes týden zdají mokré sny?"

Přitáhl jsem si nohy k tělu a schoval obličej do dlaní. Bylo mi tak trapně. Ucítil jsem, jak mě bere za zápěstí. Trhl se mnou, prorazil mě k posteli a natiskl se na mě tak, abych mu neutekl. Stál mi a byl jsem ještě k tomu mokrý kvůli tomu snu. Pohnul se na mě, ale semmou to už nic neudělalo. Chytil mě za bradu, sklonil se ke mě a políbil mě. Začínal být nedočkavý víc a víc.

,,Už to nemůžu vydržet, chci tě Kyuke!" zašeptal mi do ucha a následně ho skousnul.

Odstrčil jsem ho.

,,Už jsem ti to říkal.." zastavil mě polibkem.

Už jsem to nezvládal. Už jsem se mu nemohl dál bránit.

,,Miluješ mě, jen si to nechceš přiznat, že jo??" řekl vážně.

Zavrtěl jsem hlavou. To není pravda!!

,,Ne!! Tak to není!!" odmítal jsem tuhle možnost.

,,Není?? Nebo jen nechceš, aby to tak bylo?" vypadlo z něj.

Natočil moji hlavu ke své a políbil mě. Jeho jazyk se dobyl do mé pusy. Líbání jsem mu z nějakého důvodu začal oplácet. Rukou zamířil pod moje tričko a následně mi ho sundal. Začal si hrát s mými bradavkami. Lehce jsem mu vzdychl do úst. Přestal mě líbat a zamířil k mým bradavkám. Kousnul jsem se do ruky, abych nezačal sténat. Neprohraju jen tak. Nevzdám se bez boje!! Začal mě dráždit v rozkroku. Myslel jsem si, že už víc vzrušený být ani nemůžu. Zajel mi pomale rukou pod tepláky. Začal mě dráždit ještě víc. Druhou rukou si hrál s mojí bradavkou. Přitáhl se ke mě tak, že mi mohl šeptat do ucha.

,,Teď si tě nachystám." zašeptal.

Cože to chce udělat?? Ani náhodou!! Neni to tak, že bych to nikdy nedělal na pozici ukeho. Hodněkrát už jsem byl uke, ale tenrokrát je to jiné. Vždyť Shiro je kluk!! To by přece neudělal!! Ucítil jsem, jak do mě strčil jeden prst. To nemůže myslet vážně!! Po chvíli do mě strčil i druhý. Ne!! Nenechám ho to udělat!.

,,Shiro!!" řekl jsem a snažil se to doříct, ale už ve mě měl třetí prst.

Chytil jsem ho za ruku. Ať toho nechá!! Ukáplo mi pár slz.

,,Shiro, prosím přestaň." zašeptal jsem.

Shiro ze mě vytáhl prsty. Oči jsem měl pevně zavřené a celý jsem se třásl. Shiro mě najednou obejmul.

,,Promiň." zašeptal.

Obejmul jsem ho taky. V téhle pozici jsme i zůstali. Musel jsem usnout, protože jsem se ráno vzbudil v jeho náruči.

Povinnost šéfa ganguKde žijí příběhy. Začni objevovat